Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 35-70 2.8D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 35-70 2.8D

    Ik heb onlangs deze lens gekocht, ze ziet er in nieuwstaat uit en geeft zeer scherpe foto's. Ik heb echter de indruk dat er wat speling zit op het voorste gedeelte, het gedeelte dat verdraaid tijdens het scherpstellen. Wanneer ik mijn camera met lens naar boven gericht omdraai hoor ik een lichte tik, is dit normaal voor deze lens? De autofocus werkt goed en de foto's zijn op elk diafragma haarscherp. Iemand ervaring met deze lens?
    Nikon

  • #2
    Re: Nikon 35-70 2.8D

    Oorspronkelijk geplaatst door F De Moudt Bekijk bericht
    Ik heb onlangs deze lens gekocht, ze ziet er in nieuwstaat uit en geeft zeer scherpe foto's. Ik heb echter de indruk dat er wat speling zit op het voorste gedeelte, het gedeelte dat verdraaid tijdens het scherpstellen. Wanneer ik mijn camera met lens naar boven gericht omdraai hoor ik een lichte tik, is dit normaal voor deze lens? De autofocus werkt goed en de foto's zijn op elk diafragma haarscherp. Iemand ervaring met deze lens?
    Niets van aantrekken, is normaal bij een 35-70, deze lens was lang de beste zoom uit de Nikon stal, nadien achterhaald door de 28-70 AFS en nu de 24-70 AFS Nano.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 35-70 2.8D

      Inderdaad,niks van aantrekken zoals demeyereg zegt. Mijn 28-70mm 2.8 die ik nieuw heb aangekocht, maar niet zoveel gebruik, laat bij het focussen aanvankelijk een kriepend geluid horen. Door wat manueel de focus heen en weer te draaien verdwijnt dit vanzelf. Schijnt dat de objectieven : 35-70;28-70;en zelfs 17-35 daar nogal eens last van hebben. Maar dit doet niks af aan het goed functioneren van deze drie topobjectieven. Succes ermee !

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 35-70 2.8D

        Bedankt voor de snelle reacties, nu kan ik volop van dit objectief genieten.

        Groetjes
        Frans
        Nikon

        Comment

        Working...
        X