Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen Challenge enquête in Aug 08

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen Challenge enquête in Aug 08

    De inzendingen voor de Challenge Jul 2008 zijn achter de rug.

    Voor de maand Aug 08 eens een afwijking op het normale doen.

    Hiermee bedoel ik, eens geen enquête deze maand.

    Om de spanning na ontspanning er even in te houden wordt de Challenge opdracht pas op 01 Aug kenbaar gemaakt.

    We kijken vol spanning uit naar de winnaar van deze Challenge.

    Nog geen punten gegeven ? Dit kan nog tot en met de laatste dag van de maand.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

    Dan wordt het moeilijk. Normaal denk ik over elk onderwerp na wat ik allemaal zou kunnen doen. Nu zal het volgens mij toch wat langer duren vooraleer er een foto gepost wordt.
    Ben wel benieuwd
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

    Comment


    • #3
      Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

      @Spooky,

      Ik heb absoluut niets tegen je idee : "deze maand geen enquête", integendeel vind het zelfs leuk en verrassend!

      Ik heb er wel mijn vraagtekens bij. ???
      Stel nu dat er personen 1 augustus op reis vertrekken voor 2 weken en ze willen meedoen aan de challenge van augustus, dan hebben ze totaal geen idee van de opdracht. Terwijl mensen die op 1 juli vertrokken dit wel wisten!
      Zelfs al is het tot op het laatste moment spannend tussen 2 thema's dan kan je nog op 2 paarden spelen, nu kan dit niet!

      Als niemand er problemen mee heeft, ik ook niet hoor, ben al lang terug van vakantie

      Grtz


      Jotto
      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

      Comment


      • #4
        Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

        Aan Jotto en Dimiella,

        Persoonlijk zou ik geen bezwaar hebben aan het nu reeds bekend maken van het thema voor de Challenge Aug 08.

        Maar als moderator ben ik ook gebonden aan de Challenge voorschriften.

        Als ik voor 01 Aug 08 het thema officieel bekend maak breng ik mezelf in moeilijkheden waardoor ik foto’s welke zouden worden gemaakt voor 01 Aug 08 niet meer zou kunnen weigeren op basis van Art 2 van de Rules dat het volgende aanstipt:

        De foto moet zijn gemaakt NADAT het opgegeven onderwerp bekend is gemaakt. Een foto uit je archief mag dus niet worden ingezonden.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

          Ik ga volledig met je akkoord, Spooky. En mag ik je (nogmaals) bedanken voor de manier waarop je de maandelijkse Challenge, ondanks regelmatig "gestessel" (maar dat moet kunnen, vind ik) toch in goede banen weet te leiden.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

            Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht

            Stel nu dat er personen 1 augustus op reis vertrekken voor 2 weken en ze willen meedoen aan de challenge van augustus, dan hebben ze totaal geen idee van de opdracht. Terwijl mensen die op 1 juli vertrokken dit wel wisten!
            Zelfs al is het tot op het laatste moment spannend tussen 2 thema's dan kan je nog op 2 paarden spelen, nu kan dit niet!

            Jotto
            @ Jotto,

            zelfs al zou het toch zoals vroeger beslist worden door een enquete , wist je toch ook nooit met zekerheid welk thema het zou worden. De beslissing viel toch ook pas op de eerste dag van de maand.

            Natuurlijk had je wel ergens min of meer een idee en kon je eventueel wel in beide richtingen gaan werken.

            @Spooky,

            tenzij je natuurlijk een heel speciale opdracht voor handen hebt waarvan je nog niet echt iets wil prijs geven, kan je misschien wel een aantal opdrachten opnoemen waar de reeds gekozen opdracht tussen zit. Op die manier kunnen de mensen die dan toch op verlof vertrekken proberen foto's te maken die aan een aantal opdrachten voldoen.

            't is maar een idee hé , hoewel ik heel dikwijls op voorhand al begon te brainstormen over mogelijke uitvoeringen van de opdracht, hoeft het voor mij niet echt, wij hebben reeds onze drie geweldige dagen aan ons belgisch kustje doorgebracht en hebben verder niet echt verre reizen gepland.

            Ik ben alvast benieuwd naar de volgende opdracht en de daarop volgende inzendingen

            Tigo
            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

            Comment


            • #7
              Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

              ben ook benieuwd naar de nieuwe opdracht en.........misschien doe ik nog een keertje mee!!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                Ik houd mijn hart al vast als je zou meedoen, Bouk.
                Je weet dat je jezelf een 10 MOET geven?

                (toch geen ministudio opname zeker? )
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                  Is het dan mogelijk het onderwerp vrijdag 1 augustus om 00u01 bekend te maken? Want ik ben zo iemand die die donderdag op vrijdagnacht om 04u30 op reis vertrekt.
                  Dan kan ik voor ik in de auto stap nog snel eens op het forum kijken welk onderwerp ons deze maand gaat bezighouden.
                  Greetz Timothi

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                    Om tegemoet te komen aan de verzoeken van de op reis vertrekkende Challengers, zal ik op donderdag 31 Jul 08 omstreeks 18.00 uur via het Challenge forum het thema Challenge Aug 08 kenbaar maken.
                    Ik hoop dat de fervente Challengers dit als een aanvaarbaar compromis zullen aanvaarden.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                      Uitstekend, en dan kun je, als je wil, op tijd naar bed!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                        Fijne verandering

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                          [

                          Persoonlijk zou ik geen bezwaar hebben aan het nu reeds bekend maken van het thema voor de Challenge Aug 08.

                          Maar als moderator ben ik ook gebonden aan de Challenge voorschriften.

                          Als ik voor 01 Aug 08 het thema officieel bekend maak breng ik mezelf in moeilijkheden waardoor ik foto’s welke zouden worden gemaakt voor 01 Aug 08 niet meer zou kunnen weigeren op basis van Art 2 van de Rules dat het volgende aanstipt:



                          @ SPOOKY: En nu ga je de rules toch aanpassen door het onderwerp al op 31 juli bekend te maken. Regels zijn regels. Dit terzijde snap ik de reactie wel van de op reis trekkende deelnemers. Ik ga hier dus ook mee akkoord. Ik snap dan je opmerking niet gericht aan Jotto en mijzelf. Trouwens een sms van vrienden en kennis of familie is snel gebeurt. Of in elk hotel is er internet of internetcafe vind je overal in de wereld.
                          Last edited by dirkfotografie; 27 juli 2008, 11:57.
                          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                            Ben het eens met Dimiella: 1 augustus is 1 augustus. Want er kan net zo goed iemand op 31 juli op reis vertrekken en zo blijven we (lees: Spooky) bezig.
                            Anderzijds eens leuk zonder enquête, hopelijk krijgen we nu een opdracht die het in een enquête nooit zou halen !
                            Als er wind is, droogt de was.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Geen Challenge enquête in Aug 08

                              Let's just wait and see!
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X