Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het mooiste dier op onze planeet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het mooiste dier op onze planeet

    sneeuwluipaard.


  • #2
    Re: Het mooiste dier op onze planeet

    snel ff groter hier plaatsen, beest is het zeker waard.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Het mooiste dier op onze planeet

      Ik vermoed dat dit een (minder goede) scan is - de kwaliteit van het beeld is niet echt vlekkeloos... Ook de grauwheid van de kleuren zullen we maar daar aan wijten !?
      En best jammer dat je het dier zo opsluit - ik bedoel - veel te krap gekadreerd.
      Hmmm, wat mij betreft niet "showcase-waardig".
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Het mooiste dier op onze planeet

        prachtig beest waar heb je die gefotografeerd ze zijn n.l.erg zelzaam.
        groeten john

        Comment


        • #5
          Re: Het mooiste dier op onze planeet

          Oorspronkelijk geplaatst door john breugelmans Bekijk bericht
          prachtig beest waar heb je die gefotografeerd ze zijn n.l.erg zelzaam.
          groeten john
          Op de 'Avenue Louise' kom je deze vaak tegen...maar deze heeft een mooiere snoet
          Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

          Comment


          • #6
            Re: Het mooiste dier op onze planeet

            inderdaad veel te nauw gekadreerd
            One life, live it!
            vernieuwde site: natuurbeeld

            Comment


            • #7
              Re: Het mooiste dier op onze planeet

              Oorspronkelijk geplaatst door john breugelmans Bekijk bericht
              prachtig beest waar heb je die gefotografeerd ze zijn n.l.erg zelzaam.
              groeten john
              Foto is gemaakt in de Olmense Zoo een jaar of vijf geleden.
              (Is eigenlijk niet digitaal maar met een Nikon F50 gemaakt. Hopelijk kan dat geen kwaad om deze foto's hier te posten)
              Toen zaten de sneeuwluipaarden waar nu de cerval zit. (naast de lynxen).
              Dat het dier wat krap of opgesloten zit, komt door het feit dat hij eigenlijk op de grond lag. Ik heb mij dan lichtjes over het hek gebogen om een foto door de tralies te kunnen maken. Vroeger was dit in de Olmense Zoo goed te doen. Maar op dat moment krop hij recht en kwam recht naar mij gelopen. Daardoor zit hij wat gevangen in de foto. Eerst dacht ik dat de foto op niets ging trekken, maar uiteindelijk was ik toch aangenaam verrast door het resultaat. Heb hem thuis in een fotoalbum zitten op 20*30, een ik vind het reuze.
              Weet er iemand een goede manier om negatieven op een niet al te dure manier op computer te krijgen. Wel in een hoge resolutie, dat er iets met te doen valt.
              Ik heb namelijk nog een andere waar hij in het gras ligt. Die grijze kleur tegen die groene achtergrond geeft wel een mooi resultaat.

              Terug naar de sneeuwluipaarden: vroeger dus zeer goed te fotgraferen in de Olmense Zoo. Volgens mij zij ze daar weg.
              Nu enkel nog één in Planckendael?
              Foto is ook gemaakt in de winter, koud maar een blauwe hemel. In de zomer doen die toch niets anders dan slapen.
              Kijk een keer op http://users.skynet.be/fa008404/ daar staat er nog eentje van het sneeuwluipaard.
              Last edited by wcrn; 23 juli 2008, 15:01.

              Comment


              • #8
                Re: Het mooiste dier op onze planeet

                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                niet "showcase-waardig".
                Greetz, Kariboe

                zelfde mening hier!!
                Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                http://pallenhoven.be

                Comment


                • #9
                  Re: Het mooiste dier op onze planeet

                  Mooiste dier... ik verwachte dus een foto van Jessica Alba
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het mooiste dier op onze planeet

                    Oorspronkelijk geplaatst door wcrn Bekijk bericht
                    Foto is gemaakt in de Olmense Zoo een jaar of vijf geleden.
                    (Is eigenlijk niet digitaal maar met een Nikon F50 gemaakt. Hopelijk kan dat geen kwaad om deze foto's hier te posten)
                    Toen zaten de sneeuwluipaarden waar nu de cerval zit. (naast de lynxen).
                    Dat het dier wat krap of opgesloten zit, komt door het feit dat hij eigenlijk op de grond lag. Ik heb mij dan lichtjes over het hek gebogen om een foto door de tralies te kunnen maken. Vroeger was dit in de Olmense Zoo goed te doen. Maar op dat moment krop hij recht en kwam recht naar mij gelopen. Daardoor zit hij wat gevangen in de foto. Eerst dacht ik dat de foto op niets ging trekken, maar uiteindelijk was ik toch aangenaam verrast door het resultaat. Heb hem thuis in een fotoalbum zitten op 20*30, een ik vind het reuze.
                    Weet er iemand een goede manier om negatieven op een niet al te dure manier op computer te krijgen. Wel in een hoge resolutie, dat er iets met te doen valt.
                    Ik heb namelijk nog een andere waar hij in het gras ligt. Die grijze kleur tegen die groene achtergrond geeft wel een mooi resultaat.

                    Terug naar de sneeuwluipaarden: vroeger dus zeer goed te fotgraferen in de Olmense Zoo. Volgens mij zij ze daar weg.
                    Nu enkel nog één in Planckendael?
                    Foto is ook gemaakt in de winter, koud maar een blauwe hemel. In de zomer doen die toch niets anders dan slapen.
                    Kijk een keer op http://users.skynet.be/fa008404/ daar staat er nog eentje van het sneeuwluipaard.
                    door middel van een negatiefscanner. Normaalgezien kan je dit bij de meeste fotografen laten doen.
                    poof

                    Comment

                    Working...
                    X