Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300 f4/5.6 LD Di Macro of Sigma AF 70-300 APO DG Macro op Pentax K 100 D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300 f4/5.6 LD Di Macro of Sigma AF 70-300 APO DG Macro op Pentax K 100 D?

    Ik wil één van bovenstaande objectieven aanschaffen. Kwestie van behoorlijke kwaliteit voor een redelijke prijs. Heb een Pentax K 100 D. Die body heeft beeldstabilisatie.
    Heb al behoorlijk wat reviews gelezen en gebruikerscommentaar (ook op dit forum). Had aanvankelijk een voorkeur voor de Sigma maar de review op photozone.de doet me nu twijfelen. Beide modellen worden daar besproken: Sigma op Canon-body, Tamron op Pentax-body.
    De Tamron komt er daar beter uit. Steen des aanstoots voor het Sigma-objectief is de behoorlijke slechte kantscherpte (borderresolution) op 300 mm. Van 70 tot 200 mm is de beeldkwaliteit van het Sigmaglas beter. Had graag iemand zijn mening hierover gehoord. Heb zelf alleen maar Pentax-objectieven en heb dus totaal geen ervaring met Sigma of Tamron. Bedankt voor de moeite.

  • #2
    Re: Tamron 70-300 f4/5.6 LD Di Macro of Sigma AF 70-300 APO DG Macro op Pentax K 100

    één keer niet genoeg????
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 70-300 f4/5.6 LD Di Macro of Sigma AF 70-300 APO DG Macro op Pentax K 100

      Eerste keer verkeerd gepost. Sorry. Voor het overige zal daar wel niemand van wakker liggen (met uitzondering van jou dan).

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 70-300 f4/5.6 LD Di Macro of Sigma AF 70-300 APO DG Macro op Pentax K 100

        Oorspronkelijk geplaatst door Woopy Bekijk bericht
        Eerste keer verkeerd gepost. Sorry. Voor het overige zal daar wel niemand van wakker liggen (met uitzondering van jou dan).
        Ik lig nergens wakker van maar mijn reactie staat bij de andere post. Ik zou toch de moeite nemen om de moderatoren te vragen een topic te verwijderen.
        groet, Rik

        Comment

        Working...
        X