Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reiger....



    Last edited by Nikon Boy; 21 juli 2008, 11:36.

  • #2
    Re: Reiger....

    Staat er netjes op
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Reiger....

      als dit de norm is van de showcase tegenwoordig, vrees ik dat we van forum gaan verhuizen!

      mods!!!! wanneer gaan jullie eindelijks eens iets doen aan zo'n topics in showcase!!!

      katten en honden, en andere opgesloten beesten kunnen hier in swhowcase weinig komen doen!..het lijkt wel zoom.nl te worden hier!!
      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

      http://pallenhoven.be

      Comment


      • #4
        Re: Reiger....

        Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
        als dit de norm is van de showcase tegenwoordig, vrees ik dat we van forum gaan verhuizen!
        mods!!!! wanneer gaan jullie eindelijks eens iets doen aan zo'n topics in showcase!!!
        katten en honden, en andere opgesloten beesten kunnen hier in swhowcase weinig komen doen!..het lijkt wel zoom.nl te worden hier!!
        Hmmm... even nuanceren wat mij betreft...
        Als je het hebt over kwaliteit van dit beeld dan volg ik je : beeld mist scherpte en is door foute postprocessing compleet verpieterd
        Nikon Boy is een 'veel'poster... Beste Nikon Boy, selectief en kritisch zijn op je eigen foto's is ook een goede kwaliteit van de goede fotograaf. Niet de kwantiteit, maar de kwaliteit staat in "Showcase" hoog aangeschreven. In plaats van te proberen alle dagen een foto te plaatsen, is het veel lovender om... juist... ja

        Fishke, jouw kruisvaart tegen dieren in gevangenschap draagt mijn sympathie
        Maar dit is een fotografieforum en de titel van dit subforum is "Dieren". Dan kan je toch moeilijk foto's van... euh... dieren gaan verbieden
        Akkoord, ik ook vind de (saaie) foto's van Piets hond of Miens slapende kat soms slaapverwekkend, maar ook in deze categorie heb ik hier al andere en sprekender platen gezien. Dus...

        Trouwens wat is er verkeerd aan 'dierentuinen' ? Doen zij niet veel research en zijn zij niet dikwijls de eerste 'kiemlegger' bij kinderen (en anderen) van een ontluikende interesse voor fauna en flora ???

        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: Reiger....

          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Trouwens wat is er verkeerd aan 'dierentuinen' ? Doen zij niet veel research en zijn zij niet dikwijls de eerste 'kiemlegger' bij kinderen (en anderen) van een ontluikende interesse voor fauna en flora ???

          Greetz, Kariboe
          euuuh...je heb daar wel een punt ja...
          Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

          http://pallenhoven.be

          Comment


          • #6
            Re: Reiger....

            niet in verhouding met die mooie platen op je site.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Reiger....

              Beste Nikon Boy,
              In plaats van mij 'n waardeloze mail te sturen
              zou je beter de wijze en goedbedoelde raad, welke je her en der van verschillende forummembers in dit forum mocht ontvangen, in acht nemen. Als je geen (opbouwende!) kritiek kunt verdragen moet je geen beelden op een publiek forum plaatsen !

              Ik probeer nog één keer :
              1. Probeer niet persé alle dagen in ieder subforum een beeld te plaatsen - je haalt je kwaliteit naar beneden en je doet aan forumvervuiling...
              Tot daar nog aan toe, maar
              2. Kijk de post-processing van je beelden eens na. Ik vermoed dat je initieel genomen beelden technisch niet echt slecht zijn, maar door een of andere handeling in de nabewerking verpruts je ze behoorlijk...

              Voor wat het waard is en in de hoop dat ik ditmaal geen waardeloze mail moet slikken
              Gegroet, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Re: Reiger....


                de vorige foto heeft 171 kb,en deze heeft 320 kb er is waarschijnlijk is mis gelopen op photobucket

                Comment

                Working...
                X