Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgie of Amerika?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgie of Amerika?

    Hallo allemaal.

    Ik heb een canon eos400d. Maar zou een 1 of 2 extra lenzen willen bijkopen en een externe flits.

    ik ben hetgeen ik zoek al tegengekomen op sites in amerika en met de gunstige dollar zou ik ze daar willen bestellen. Heeft er hier iemand ervaring mee? Of hebben ze ginder andere standaards voor de fototoestellen. Als iemand me hier meer over kan vertellen zouk hier alvast zeer blij mee zijn.


    greetz
    Blancoke

  • #2
    Re: Belgie of Amerika?

    Ik zou alleszins beginnen met DEZE THREAD eens door te nemen. Ook een zoeken op "Amerika" kan heel wat nuttige info opleveren.
    Good luck!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Belgie of Amerika?

      Heb al meermaals dingen besteld in Amerika en telkens schrik je je dood als je de bijkomende kosten moet betalen aan de douane. Meestal wordt dit via een koerier gedaan dus die kosten krijg je zowiezo.

      Beter zou zijn om zelf naar daar te gaan en ze gewoon mee te nemen (zonder doos en papieren). Hierop controleren ze tegenwoordig ook al regelmatig op de luchthavens.

      Hoe het dan met de garantie gaat weet ik niet maar dit zou toch wel eens nadelig kunnen zijn.


      Mvg

      Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

      Comment


      • #4
        Re: Belgie of Amerika?

        Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
        Heb al meermaals dingen besteld in Amerika en telkens schrik je je dood als je de bijkomende kosten moet betalen aan de douane. Meestal wordt dit via een koerier gedaan dus die kosten krijg je zowiezo.

        Beter zou zijn om zelf naar daar te gaan en ze gewoon mee te nemen (zonder doos en papieren). Hierop controleren ze tegenwoordig ook al regelmatig op de luchthavens.

        Hoe het dan met de garantie gaat weet ik niet maar dit zou toch wel eens nadelig kunnen zijn.


        Mvg

        Steven


        bedankt dit is al zeer nuttige info

        Comment


        • #5
          Re: Belgie of Amerika?

          De papieren van lens/toestel kan je trouwens op de post doen in 't buitenland naar je postadres, kans op controle daarvan is 0,00%. Dozen kan je er mss ook bij doen, als je ze opendoet en platmaakt zodat 't in een niet opvallende dikke enveloppe kan.
          Monkey business
          [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

          Comment

          Working...
          X