Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke groothoek voor Sony A700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke groothoek voor Sony A700 ?

    Hallo,

    Binnenkort ga ik - deels voor het werk en deels prive - richting US ... eerste een weekje Portland Oregon, dan een paar dagen Memphis en vervolgens een paar dagen New York.

    Gezien de landschappen en skylines zou ik graag een wide-angle kopen voor mijn A700 en heb volgend lijstje in gedachte om uit te kiezen :
    - Sony 11-18
    - Tamron 11-18
    - Sigma 10-20

    Welke zouden de experts nemen en waarom ? welke positieve/negatieve ervaring hebben jullie ? eventueel voorbeeldfoto's ?

    Thanks,
    Peter
    Sony A99 + Sony 24-70 mm F2.8 ZA SSM Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
    Sony NEX7 + SEL 10-18 + Tamron 18-200

  • #2
    Re: Welke groothoek voor Sony A700 ?

    waarom niet de sigma 12-20
    kijk hier voor opinies en voorbeelden
    Sigma 12-24mm F4.5-5.6 EX Aspherical DG A-mount lens detail page with owners reviews and reference to most useful information about the lens

    Comment


    • #3
      Re: Welke groothoek voor Sony A700 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
      waarom niet de sigma 12-20
      kijk hier voor opinies en voorbeelden
      http://www.dyxum.com/lenses/detail.asp?IDLens=122
      Goed idee
      Had ik zelf niet aan gedacht ...
      Ik ga eens wat rondsnuffelen naar wat meer voorbeeldjes en opinies van deze lens
      Sony A99 + Sony 24-70 mm F2.8 ZA SSM Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
      Sony NEX7 + SEL 10-18 + Tamron 18-200

      Comment


      • #4
        Re: Welke groothoek voor Sony A700 ?

        kogel is door de kerk
        Gezien het feit dat ik naast mijn CZ16-80 de nieuwe 70-300 G SSM wilde toevoegen ben ik voor het groothoekgedeelte ook voor Sony gegaan en heb ik me gisteren een 11-18 aangeschaft !
        Sony A99 + Sony 24-70 mm F2.8 ZA SSM Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
        Sony NEX7 + SEL 10-18 + Tamron 18-200

        Comment


        • #5
          Re: Welke groothoek voor Sony A700 ?

          misschien een beetje laat om die opmerking te maken maarre waarom heb je die lens niet in de US gekocht ?

          G
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

          Comment


          • #6
            Re: Welke groothoek voor Sony A700 ?

            Wel, omdat ik waar ik de eerste week ben (Portland Oregon) minder goede ervaringen heb met de lokale fotografie- en electro-winkels (bvb Cameraworld, BestBuy, ..) . Weinig voorraad en doen alles om het voorraadmateriaal te verkopen ipv op bestelling te werken. Nadien gaat de reis naar Memphis en daar ben ik helemaal niet vertrouwd met dergelijke zaken. New York staat pas de laatste 4 dagen op het agenda en dan zijn de mooiste landschappen al gepasseerd.

            Peter
            Sony A99 + Sony 24-70 mm F2.8 ZA SSM Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
            Sony NEX7 + SEL 10-18 + Tamron 18-200

            Comment

            Working...
            X