Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

    Zoals topic-titel al aangeeft, waar is de Tokina 11-16mm f2.8 ergens te koop op dit moment?

    Moet overal besteld worden met weken wachttijd.

  • #2
    Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

    Oorspronkelijk geplaatst door PurePleasureSeeker Bekijk bericht
    Zoals topic-titel al aangeeft, waar is de Tokina 11-16mm f2.8 ergens te koop op dit moment?

    Moet overal besteld worden met weken wachttijd.
    Google is uw vriend.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

      Hier leverbaar :




      http://www.fotorubens.be/content/fot...340&startrow=1 (geen idee of zij hem hebben, ff bellen zou ik zo zeggen)

      Comment


      • #4
        Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

        Bedankt voor de info, maar ik ga echt niet naar Rotterdam rijden voor een lens. Konijnenberg heeft ze in bestelling bij hun leverancier voor hun winkel in Turnhout, wat me trouwens ook al te ver rijden is. En Rubbens nemen ze niet in voorraad, enkel op bestelling. Dus geen breedhoek op vakantie

        Comment


        • #5
          Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

          Waarom overweeg je geen andere breedhoek? Zoals de sigma 10-20. Uitstekende lens, wel geen 2.8 maar ik knijp toch altijd dicht voor scherptediepte. En die vind je wschl wel
          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

          Comment


          • #6
            Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

            er bestaat ook zoiets van vezenden? Als je deze nu koopt heb je ze zeker tegen eind volgende week. Of ben je dan al weg.

            Ik heb al meerdere keer naar nederland geweest om iets. 2h30 rijden voor mijn plezier de lens en voor mijn vrouw dan shoppen. zo is iedereen tevreden.
            nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

            Comment


            • #7
              Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

              Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
              2h30 rijden voor mijn plezier de lens en voor mijn vrouw dan shoppen
              Dat wordt pas een dure lens!

              Groetjes, Wim
              Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
              Fujifilm X100V - Sony RX100M3

              Comment


              • #8
                Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                Dat wordt pas een dure lens!

                Groetjes, Wim
                €600 voor de lens, €50 aan naft en CC -€2500 voor het vrouwke.
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #9
                  Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                  Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
                  Waarom overweeg je geen andere breedhoek? Zoals de sigma 10-20. Uitstekende lens, wel geen 2.8 maar ik knijp toch altijd dicht voor scherptediepte. En die vind je wschl wel
                  De Tokina heeft wel hele goeie reviews en is 2.8. Ik denk dat ze toch een stuk beter is dan de Sigma(volgens wat ik gehoord en gelezen heb. Spreek niet van ondervinding).
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                    Oorspronkelijk geplaatst door PurePleasureSeeker Bekijk bericht
                    Bedankt voor de info, maar ik ga echt niet naar Rotterdam rijden voor een lens. Konijnenberg heeft ze in bestelling bij hun leverancier voor hun winkel in Turnhout, wat me trouwens ook al te ver rijden is. En Rubbens nemen ze niet in voorraad, enkel op bestelling. Dus geen breedhoek op vakantie

                    Zaterdag ochtend naar Rotterdam, lens halen en een leuke dag van maken ( er is genoeg te fotograferen met die lens hier hoor ).

                    Je kan wel een breedhoek hebben op vakantie maar dan moet je er wel wat voor doen natuurlijk, opsturen is ook een optie.

                    Greetz rich
                    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                      Tokina maakt enorm goede objectieven, hoewel ze vaak wat last hebben van CA (de een tegen de andere dan). In vergelijk met hun concurenten zijn ze wel vaak de zwaarste onder hen omwille van de gebruikte materialen, ze voelen aan zoals ze zijn, heel degelijk, alsof je een tank vast hebt.
                      Niet onbelangerijk is dat ze ook ten opzichte van de andere constructeurs de goedkopere objectieven zijn en je krijgt bij bepaalde objectieven de zonnekap er nog boven op.

                      Ik zoek me ook deze breedhoek aan te kopen in de toekomst en het leuke is dat velen dan denken dat ik met een Nikon om de hals rond loop.
                      Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                      Website : http://runaque.deviantart.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                        Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                        De Tokina heeft wel hele goeie reviews en is 2.8.
                        Welke reviews? Kun je even een link plaatsen van diegene die jij hebt gevonden? Zou graag wat objectieve info over deze lens hebben. Snel? Redelijk stil? Relatief scherp op 2.8? Ik weet dat je beter een paar stops dicht draait maar voor operette of theater is zelfs dat soms geen optie. Het is vaak werken onder zeer kritische omstandigheden (ballet bij rood licht :S)

                        Vast bedankt,
                        Jurgen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                          Oorspronkelijk geplaatst door JurgenTn Bekijk bericht
                          Welke reviews? Kun je even een link plaatsen van diegene die jij hebt gevonden?
                          Photozone
                          KenRockwell
                          Flickr
                          Eosdigitaal.nl
                          DCResource
                          Nikonians forum
                          Chip Foto-Video
                          Zoom.NL
                          Hubert

                          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                            Oorspronkelijk geplaatst door JurgenTn Bekijk bericht
                            Welke reviews? Kun je even een link plaatsen van diegene die jij hebt gevonden? Zou graag wat objectieve info over deze lens hebben. Snel? Redelijk stil? Relatief scherp op 2.8? Ik weet dat je beter een paar stops dicht draait maar voor operette of theater is zelfs dat soms geen optie. Het is vaak werken onder zeer kritische omstandigheden (ballet bij rood licht :S)

                            Vast bedankt,
                            Jurgen
                            Momenteel staat er in het magazine DIGIFOTO PRO een review van 18 objectieven, waaronder deze Tokina 11-16mm en deze krijgt nog een beter cijfer dan de Canon 10-20mm. Het enige minpunt dat men daar aanhaalt is het korte bereik van het onbjectief.
                            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                            Website : http://runaque.deviantart.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tokina 11-16mm f2.8 -> Waar ergens te koop momenteel ???

                              Ik zou Kamera-Express laten voor wat het is, daar wordt je gen**id waar je bij staat en als je gebruik wilt maken van je wettelijke garantie zijn ze er als de kippen bij om een smoes te verzinnen waarom ze niet mee hoeven te werken.

                              Comment

                              Working...
                              X