Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a'bunadh

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • a'bunadh

    In opvolging van een eerdere post in fotobeoordeling,ga ik het nu eens hier proberen met eentje uit dezelfde reeks.
    Gemaakt in een ministudio ( met bouwlampen. Ja ik weet dat het niet ideaal is,maar de €'s...)


    Tips altijd welkom

    Greetz,

    D.

  • #2
    Re: a'bunadh

    Heel mooi belicht
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: a'bunadh

      Mooi gedaan
      Jammer dat we niet kunnen proeven
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #4
        Re: a'bunadh

        Misschien wat minder euro's uitgeven aan de whisky dan. Is dat eigenlijk normaal zulke rode whisky, of is het een special brew als het ware
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: a'bunadh

          Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
          Is dat eigenlijk normaal zulke rode whisky, of is het een special brew als het ware
          Dit komt door de rijping op spaanse eiken Oloroso Sherry vaten. En dan gebotteld rechtstreeks van het vat,zonder te filteren. Onverdund dus à 59,5%
          Straf spul, maar wel lekker

          Greetz,

          D.

          Comment


          • #6
            Re: a'bunadh

            Ik ben een fan
            Is deze gemaakt met een spiegel of spiegelende grondplaat, of zo bewerkt?
            (Denk dat ik eens in de leer moet komen )

            Comment


            • #7
              Re: a'bunadh

              Je bent duidelijk een kenner. Zo'n 30 jaar geleden heb ik ook eens rondgetoerd in de Spey Valley. Jongens, jongens, wat een nectar. Al die verschillende merken. Toch mijn best gedaan om elke avond een paar verschillende soorten uit te proberen. Het mooie ervan is dat je nooit hoofdpijn hebt 's anderendaags. Echte kwaliteit heeft echter zijn prijs.
              Een echte Schot doet nooit ijs bij zijn single malt. Een heel klein beetje water om de aroma's vrij te maken. Dan een beetje laten staan om te genieten van de geur en ten slotte...genieten van de smaak. A wee dram, zoals ze ginder zeggen.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

              Comment


              • #8
                Re: a'bunadh

                Oorspronkelijk geplaatst door ENESIKS Bekijk bericht
                Is deze gemaakt met een spiegel of spiegelende grondplaat, of zo bewerkt?
                Aan deze foto is niks "bewerkt" aan. Gewoon een witte gladde blinkende acrylaatplaat onder de fles

                Greetz,

                D.

                Comment


                • #9
                  Re: a'bunadh

                  @ PLATO : Als je belangstelling hebt in het whiskygebeuren en Schotland, moet je eens rondsurfen op http://www.100proof.be/ , de site van ons whiskyclubje, met heel wat beeldmateriaal over en links naar...

                  Greetz

                  D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: a'bunadh

                    Bedant voor de link. Ik heb belangstelling voor alle lekkere dingen in het leven
                    en daar hoort single malt zeker bij.
                    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                    Comment

                    Working...
                    X