Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 55-250, alternatief?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF-S 55-250, alternatief?

    ik heb een canon EOS 400D
    ik had de Canon EF-S 55-250mm besteld bij foto rubens al enkele weken geleden en ik krijg nu een mailtje met de mededeling dat deze voor ongekende tijd niet leverbaar zal zijn
    En stellen ze een alternatief voor :
    "Wij kunnen u eventueel een alternatief aanbieden en dat is de Sigma 70-300 mm die kwalitatief beter is en de tamron 70-300mm."

    Nu is mijn vraag deze hebben geen beeldstabilisator, is dit dan wel aan te raden.., of af te raden..?

    Wat moet ik nu doen?

  • #2
    Re: Canon EF-S 55-250, alternatief?

    Wat ik vorige maand gedaan heb, want ik had geen geduld : Bel hen, en vraag om te checken of Studio 73 ze nog in één van hun filialen heeft. Zoniet, verder zoeken...

    PS: Naar mijn bescheiden mening & beperkte ervaring prima lens voor zijn prijs !
    CANON EOS 400D - EF-S 18-55 - EF-S 55-250 IS

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF-S 55-250, alternatief?

      Oorspronkelijk geplaatst door RollaLtd Bekijk bericht
      Wat ik vorige maand gedaan heb, want ik had geen geduld : Bel hen, en vraag om te checken of Studio 73 ze nog in één van hun filialen heeft. Zoniet, verder zoeken...

      PS: Naar mijn bescheiden mening & beperkte ervaring prima lens voor zijn prijs !
      De mail komt van studio 73 zelf zo ze zullen er wel nergens meer hebben vermoedt ik

      Ja dat het een prima lens is heb ik ook al gelezen daarmee dat ik ze ook besteld had maar ja...

      Maar is ze beter dan de eerdere vermelde types? is het het wachten waard?

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF-S 55-250, alternatief?

        Ik heb vorige week de 55-250 IS gekocht bij Mediamarkt (Sint Pietersleeuw) daar was ze wel voorradig. Prijs was 300 € iets duurder dus dan bij konijn bijv.

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF-S 55-250, alternatief?

          ik heb ze ook bij makro machelen zien staan voor een €300 van de week,
          ben persoonlijk ook over die lens aan het denken of anders een 70-300 IS USM , desnoods tweedehands bij konijn (€380) met zonnekap

          Comment


          • #6
            Re: Canon EF-S 55-250, alternatief?

            @ Kruke: Al eens bij Saturn in Wilrijk gaan horen ? Ik weet 't niet zeker, maar geloof wel dat zij deze ook hebben (of hadden ?). Over alternatieven kan ik je geen raad geven, wegens geen ervaring mee.

            Succes met je zoektocht.
            CANON EOS 400D - EF-S 18-55 - EF-S 55-250 IS

            Comment


            • #7
              Re: Canon EF-S 55-250, alternatief?

              Als je een alternatief zoekt, en bereid bent om iets meer uit te geven, kun je de 70-300mm IS USM overwegen. Echt uitstekende lens. Het is een EF lens, dus compatibel met volformaat, en geeft bijgevolg goede resultaten op een APC sensor. Ik heb er enkel positieve ervaringen mee!

              greetz,
              www.fotopie.be
              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

              Comment

              Working...
              X