Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

    Hallo allemaal !!!!

    Op zondag 3 augustus trekken we met een groepje meisjes/modellen
    naar het strand voor een beachshoot.

    Afspreekplaats is om 14 uur aan het standbeeld net buiten het station waar pratende vrouwen staan op afgebeeld. => een foto van dit standbeeld vind je op de uitnodiging www.freewebs.com/carolsmodels dit is niet de officieele site
    Je kan dus het best met de trein komen.

    De foto's worden naar jou toegestuurd en deze kan je gebruiken voor het aanvullen van jou portfolio.

    Voor deze dag hoef je niets te betalen en reiskosten worden niet vergoed,
    wij doen dit enkel om nieuw tallent te ontdekken voor een bepaalde opdracht.

    Na de shoot zal ik iedereen ook even appart tot bij mij roepen voor een individueel gesprek.

    Om je in te schrijven moet je gewoon een mailtje sturen naar fotomodel_caroline@hotmail.com met als inhoud je volledige naam, geboortedatum en je gsm-numer zodat we je kunnen bereiken voor bv als je niet optijd aan de afspreekplaats bent en dergelijke ... Wanneer u zich heeft ingeschreven krijg je ook mijn gsm-nummer.

    Misschien tot dan ?
    Het beloofd een prachtige dag te worden !

    Groetjes Caroline

  • #2
    Re: Modellendag Oostende

    Mogen we foto's komen maken?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Modellendag Oostende

      Wat is dan wel de 'officieele site'?
      Staan er meer vreselijke foto's op?
      O - en wat zijn 'Posseercategoriën' precies?

      Hoogst dubieus lijkt mij.

      Comment


      • #4
        Re: Modellendag Oostende

        riekt een beetje naar reclame!!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Modellendag Oostende

          Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
          O - en wat zijn 'Posseercategoriën' precies?

          Iets voor desperate models????
          tot zienDs

          Grtz
          Caroline (NIET die van die site)
          www.myspace.com/photocaroline

          Comment


          • #6
            Re: Modellendag Oostende

            Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
            Mogen we foto's komen maken?
            Ik ga uit pure nieuwsgierigheid daar in de buurt op een terrasje gaan zitten. Een publieke casting dat wil ik eens zien
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Modellendag Oostende

              Héhé Tom, ik kom bij je zitten om samen van het schouwspel te genieten.
              Kunnen samen eens een frisse pint drinken.
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: Modellendag Oostende

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Ik ga uit pure nieuwsgierigheid daar in de buurt op een terrasje gaan zitten. Een publieke casting dat wil ik eens zien
                let dan goed op: op welk terras je gaat zitten, Corien en ik zaten op een terras, waar twee garnalen kroketten 18 Euro kosten.
                had ik kunnen weten als ik op de kaart had gekeken, maar naast ons zaten mensen die het voor hun neus hadden staan en het zag er wel lekker uit, dus kijk eerst wat iets kost op zo,n Oostende terrasje.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Modellendag Oostende

                  Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                  Héhé Tom, ik kom bij je zitten om samen van het schouwspel te genieten.
                  Kunnen samen eens een frisse pint drinken.
                  zeker niet te vergeten, dikke jas, handschoenen, muts, sjaal and last but not least paraplu

                  Comment


                  • #10
                    Re: Modellendag Oostende

                    Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                    Héhé Tom, ik kom bij je zitten om samen van het schouwspel te genieten.
                    Kunnen samen eens een frisse pint drinken.
                    Ik heb ook wel zin.. en mag ik een rugzak meebrengen ?
                    En mag hij zo'n 12 kg wegen ?
                    En mag daar wat glas en andere mekaniek in zitten ?
                    En mag ik dan aan tafel daarover wat uitleg geven aan de hand van beelden die ik dan uit vrij wil maak ?
                    En mogen die beelden dan per toeval over mensen gaan, meer speciaal die madammen die rond die madammen op de pleintje lopen ?

                    Allee, als ik goed lees,is het toch angekondigd in SD en dat is een DB-topic. Dus foto-dag .... dus ... We kunnen misschien het pleintje omgrenzen met SD-BD-ers ?
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Modellendag Oostende

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      let dan goed op: op welk terras je gaat zitten, Corien en ik zaten op een terras, waar twee garnalen kroketten 18 Euro kosten.
                      had ik kunnen weten als ik op de kaart had gekeken, maar naast ons zaten mensen die het voor hun neus hadden staan en het zag er wel lekker uit, dus kijk eerst wat iets kost op zo,n Oostende terrasje.
                      grt,bouk.
                      Voor iets artisanaal met echte Oostendse garnalen moet je wel wat neertelen hoor.
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Modellendag Oostende

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        let dan goed op: op welk terras je gaat zitten, Corien en ik zaten op een terras, waar twee garnalen kroketten 18 Euro kosten.
                        had ik kunnen weten als ik op de kaart had gekeken, maar naast ons zaten mensen die het voor hun neus hadden staan en het zag er wel lekker uit, dus kijk eerst wat iets kost op zo,n Oostende terrasje.
                        grt,bouk.
                        Wat, 18 Euro voor twee garnalen en nog wat kroketten Je vindt er voor die prijs ook wel garnaalkroketten met meer dan twee geirnoasn
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: Modellendag Oostende

                          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          geirnoasn
                          Ge bedoeld zeker gaaarnot.
                          Hubert

                          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Modellendag Oostende

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            Ik ga uit pure nieuwsgierigheid daar in de buurt op een terrasje gaan zitten. Een publieke casting dat wil ik eens zien
                            Hmmm, zie ik ook wel zitten. Denk dat ik ook eens kom piepen (bakske en glaswinkel neem ik alvast mee)....een officieuze BD-SD
                            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                            "Casu Consulto - Modo Fac"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Modellendag Oostende

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              Ik ga uit pure nieuwsgierigheid daar in de buurt op een terrasje gaan zitten. Een publieke casting dat wil ik eens zien
                              Aha, het terras van het w*t*rh**s (een kwestie van geen officieuse reclame te maken ) zal vlug volzet zijn. Ik kom ook.
                              SITE: http://www.xraypictures.be
                              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X