Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuikabelbrug II.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tuikabelbrug II.......


  • #2
    Re: Tuikabelbrug II.......

    mooi belicht en goed van compositie.

    Comment


    • #3
      Re: Tuikabelbrug II.......

      Het perspectief is wel geslaagd, alleen de belichting lijkt me wat tekort te schieten naar de pilaar toe ..
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

      Comment


      • #4
        Re: Tuikabelbrug II.......

        Deze zegt mij eigenlijk niet zoveel, vind je eerste stukken beter

        Comment


        • #5
          Re: Tuikabelbrug II.......

          Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
          Deze zegt mij eigenlijk niet zoveel, vind je eerste stukken beter
          ieder heeft zijn smaak en voorkeur
          kan niet altijd het zelfde maken

          Comment


          • #6
            Re: Tuikabelbrug II.......

            Ik vind hem wel mooi.
            zo met die licht 'accenten' (reling en wolken)
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Tuikabelbrug II.......

              bedankt voor u aandacht

              Comment


              • #8
                Re: Tuikabelbrug II.......

                Inderdaad mooie compo en belichting (misschien linksonder ietsie pietsie ophelderen). Kleuren zijn ook mooi!

                Grtz
                If it doesn't break you, it makes you stronger!!

                Comment


                • #9
                  Re: Tuikabelbrug II.......

                  Een foto als deze verdient meer aandacht, niet van de kijkers, maar wel van de fotograaf. Men tracht hier een strak lijnenspel te vangen. Het grafische te accentueren. Jammer genoeg bereikt men niet het gewenste resultaat door de storende achtergrond van bomen en hoogspanningsmast. Daar zit het verschil tussen een"super"foto en een "gewone"foto. En het is de maker wat dit bepaalt, niet de omstandigheden. En hoe kan je dit bereiken, simpelweg door door je benen te zakken, dichter bij de reling te zitten en zo het lijnenspel z'n werk te laten doen. "Maar dan krijg je een andere foto ?" hoor ik nu al zeggen. Natuurlijk krijg je een andere foto, maar wel een betere ! Net zoals een persoon een fotogenieke kant heeft, zo heeft een statisch onderwerp ook een goede kant. Jij als fotograaf moet dit leren zien, en dat is het punt waarbij de meesten,de mist in gaan. Pre-visualiseren noemt men dat, jammer genoeg is dat een onbekend woord voor veel hedendaagse (amateur)fotografen.
                  Nikon Boy, begrijp me niet verkeerd, dit is geen kritiek op jou, wel een vaststelling van een algemene tendens hier op BD.Men beoordeelt (op compositie) liever zijn foto's thuis op de computer dan door de zoeker te kijken op het moment dat men afdrukt.

                  Comment

                  Working...
                  X