Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monet's dream

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Monet's dream


  • #2
    Re: Monet's dream

    Ik zit hier nu al een tijd te kijken op de foto en zit met een dubbel gevoel

    De foto ansich spreekt me enorm aan... Een mooi landschap, mooi in beeld gebracht en schilderachtig bewerkt...

    Het andere gevoel is dat de kleur(zweem) of wat het ook is, ik zie er iets in wat me minder aanspreekt... Ik zou zeggen dat de foto me iets te gelig overkomt...

    Positief : je kijkt en blijft kijken...
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Monet's dream

      Ik vind het wel iets Monet achtigs hebben,misschien juist door dat"gelige"
      gr.ron.
      http://exhi-fotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Monet's dream

        Monet was een impressionist en die gaven de werkelijkheid weer zoals die op hen een indruk naliet. Daarom stoort het gelige voor mij niet. Heel dromerig en mooi.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: Monet's dream

          Je hebt een goed standpunt ingenomen, en het kleurzweem kan mij zeker bekoren Maar door je groot diafragma (f4.5) is de foto niet al te scherp en da's toch wel jammer, hoor.

          Mvg, Jochen
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Monet's dream

            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            Monet was een impressionist en die gaven de werkelijkheid weer zoals die op hen een indruk naliet. Daarom stoort het gelige voor mij niet. Heel dromerig en mooi.
            Dat is zo, zonder meer. Beetje soft en mooi

            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
            Je hebt een goed standpunt ingenomen, en het kleurzweem kan mij zeker bekoren Maar door je groot diafragma (f4.5) is de foto niet al te scherp en da's toch wel jammer, hoor.
            Ik kan Jochen zeker volgen, maar anderzijds denk ik dat je deze bewerking bewust hebt toegepast

            mvg,

            Roland

            Comment


            • #7
              Re: Monet's dream

              Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
              Dat is zo, zonder meer. Beetje soft en mooi



              Ik kan Jochen zeker volgen, maar anderzijds denk ik dat je deze bewerking bewust hebt toegepast

              mvg,

              Roland
              Inderdaad bewust. Ik wilde het effect bereiken dat ikzelf krijg als ik naar een schilderij van Monet kijk

              Comment


              • #8
                Re: Monet's dream

                Oorspronkelijk geplaatst door Niara Bekijk bericht
                Inderdaad bewust. Ik wilde het effect bereiken dat ikzelf krijg als ik naar een schilderij van Monet kijk
                Je hebt goed gekeken,ook zonder de titel zou ik er iets Monet achtig
                uithalen.
                gr.ron.
                http://exhi-fotografie.nl

                Comment

                Working...
                X