Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisje in moncton....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huisje in moncton....

    Hier eens een paar foto's van een houten huisje in moncton ( Canada)
    Deze eens van een paar andere standpunten genomen en eveneens eens wat kleurrijker gemaakt , voor sommige waarschijnlijk te fel gesatueerd , maar ik vond dat het toch iets heeft.
    Is het iets ?





    Last edited by Soeki Wan; 8 juli 2008, 09:41. Reden: Tekst mod weg wegens OK
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Huisje in moncton....

    leuke reeks, van de uitvoering moet je houden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Huisje in moncton....

      De kleur van het zand maakt alles goed, kleurbalans is er net niet over, toch niet in deze reeks.
      3. is de beste, alleen rechts misschien iets croppen, doet wat rommelachtig en dus afbreuk aan.

      Comment


      • #4
        Re: Huisje in moncton....

        Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
        De kleur van het zand maakt alles goed, kleurbalans is er net niet over, toch niet in deze reeks.
        3. is de beste, alleen rechts misschien iets croppen, doet wat rommelachtig en dus afbreuk aan.
        Ik volg.
        Derde
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Huisje in moncton....

          Ik vind dit hele mooie opnamen
          Voor mij is het zeker niet "te".

          Comment


          • #6
            Re: Huisje in moncton....

            Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
            De kleur van het zand maakt alles goed, kleurbalans is er net niet over, toch niet in deze reeks.
            3. is de beste, alleen rechts misschien iets croppen, doet wat rommelachtig en dus afbreuk aan.
            Vind ik ook
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment

            Working...
            X