Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

varen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • varen


  • #2
    Re: varen

    Ik dacht met de boot. Heel mooi licht + kader past er wel bij.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

    Comment


    • #3
      Re: varen

      Eenvoudig mooi plaatje met passend kadertje
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: varen

        Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
        Eenvoudig mooi plaatje met passend kadertje
        Ook mijn gedacht
        Groetjes Hendrika

        Comment


        • #5
          Re: varen

          Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
          Eenvoudig mooi plaatje met passend kadertje
          ik volg en ook prachtig licht
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: varen

            idd mooie belichting en kadertje.
            Maar als ik mag muggenziften: 'k ben niet zo te vinden voor de bewerking van het grootste blaadje links onder. 't Ziet er een beetje te gemaakt uit om het naburig plantje weg te moffelen...
            't Blijft wel een knappe foto!
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment


            • #7
              Re: varen

              Mooi belicht, jammer van dat nutteloze en storende groene lijntje rondom. Het geeft geen meerwaarde aan het beeld.

              Comment


              • #8
                Re: varen

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Mooi belicht, jammer van dat nutteloze en storende groene lijntje rondom. Het geeft geen meerwaarde aan het beeld.
                Net wel vind ik, dat maakt de foto af naar mijn gevoel

                Comment


                • #9
                  Re: varen

                  Proficiat met de HOF vermelding
                  Dat groen lijntje hoort erbij naar mijn smaak, zeker omdat de varen er mooi boven en onder uitspringt. Knap gedaan
                  BD0723BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: varen

                    Met jullie goedvinden vind ik dit persoonlijk een flop in alle oogpunten.
                    Mss eens een zoekwedstrijdje houden naar de fouten?
                    Best eens vergelijken met die superknappe opnames van waterplantjes en hun reflectie. Dat was klasse. Hier vind ik de typische Lut niet in terug.
                    Dit is mijn persoonlijke opinie en ik sta vrij daar zo over te denken, dacht ik.

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: varen

                      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Met jullie goedvinden vind ik dit persoonlijk een flop in alle oogpunten. Mss eens een zoekwedstrijdje houden naar de fouten? Best eens vergelijken met die superknappe opnames van waterplantjes en hun reflectie. Dat was klasse. Hier vind ik de typische Lut niet in terug. Dit is mijn persoonlijke opinie en ik sta vrij daar zo over te denken, dacht ik. Henri
                      Ik ben niet op zoek naar de "typische Lut" en tóch ben ik het eens met Henri.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: varen

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Met jullie goedvinden vind ik dit persoonlijk een flop in alle oogpunten.
                        Mss eens een zoekwedstrijdje houden naar de fouten?
                        Best eens vergelijken met die superknappe opnames van waterplantjes en hun reflectie. Dat was klasse. Hier vind ik de typische Lut niet in terug.
                        Dit is mijn persoonlijke opinie en ik sta vrij daar zo over te denken, dacht ik.

                        Henri
                        Ik ben het met je eens dat dit een mindere foto is dan de andere die ik van Lut heb gezien.
                        Ook zijn er veel betere foto's die een vermelding HOF verdienden.
                        Dat deze foto toch in het HOF staat kan Lut ook niets aan doen want zij heeft hier gelukkig geen invloed op.
                        Dus haar hierop aanspreken is dan ook onjuist.

                        Ik heb al eens eerder geschreven dat ik vol lof ben over de keuze in het HOF en toch staan daar vaak foto's in die ik zelf nooit had uitgekozen.

                        Persoonlijke smaken verschillen nu eenmaal en dat is ook maar goed ook.
                        mvg
                        Antoine

                        Comment

                        Working...
                        X