Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silhouet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Silhouet

    Enige twijfel of deze hier wel goed staan, of dat ik ze beter toch in ' transport' zou hebben geplaatst Anyway, 'k vond deze wel geslaagd. Maar wat vindt het publiek of



    www.indetailfotografie.nl

  • #2
    Re: Silhouet

    De tweede, da's de goeie

    Op de eerste is vooral de voorgrond te dominant aanwezig maar nr. 2... O ho, dik oké!
    *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

    Comment


    • #3
      Re: Silhouet

      Eigenlijk een tussenweg. De eerste is te veraf, de tweede te dichtbij. Ik vind de wolken uit de eerste wel erg goed passen, doch het onderwerp te klein.
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

      Comment


      • #4
        Re: Silhouet

        Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
        Eigenlijk een tussenweg. De eerste is te veraf, de tweede te dichtbij. Ik vind de wolken uit de eerste wel erg goed passen, doch het onderwerp te klein.
        Ik ga hier mee.

        Comment


        • #5
          Re: Silhouet (met update)

          Bedankt voor de reacties.

          Persoonlijk vind ik de eerste ook wel wat (te) ver weg. Ik heb al m'n shots nog eens bekeken maar helaas heb ik geen echte tussenweg geschoten tussen de eerste en de tweede. (Ik had eigenlijk helemaal geen tijd om te stoppen maar jah )

          De tweede ben ik zelf erg blij mee, maar is niet echt meer een 'landschapsfoto'. De eerste was op zich al best wel een stuk gecropped, maar 'k heb 'em nu toch nog wat verder gecropt. Veel verder wil ik niet gaan met croppen, dit is nu al meer dan een 50% crop.



          Ik vind 'em een stuk beter nu. Maar wat denken jullie er van? of
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: Silhouet

            De laatste, dat is ze! Heel mooi!

            Grtz,Fabienne
            Ga in je werk op, niet eraan ten onder.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: Silhouet

              de laatste
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: Silhouet

                Je eerste
                mvg,
                Ludo V.

                Comment


                • #9
                  Re: Silhouet

                  Ik ga ook voor de eerste!
                  Iedereen weet dat die machines heel imposant zijn, en het geeft juist een leuk effect dat ze daar nu zo nietig aan de horizon staan te wezen.
                  Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
                  Flickr album Homepage

                  Comment

                  Working...
                  X