Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maastricht....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maastricht....


  • #2
    Re: Maastricht....

    De spiegeling is leuk, vlakverdeling is ook goed, qua compositie zou ik de kerk iets meer naar links gezet hebben (huis aan de rechterkant meer in beeld), maar de kleuren kunnen me niet bekoren. Het zou een fotostijl kunnen zijn/worden, maar die zal dan niet mijn smaak zijn.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

    Comment


    • #3
      Re: Maastricht....

      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
      De spiegeling is leuk, vlakverdeling is ook goed, qua compositie zou ik de kerk iets meer naar links gezet hebben (huis aan de rechterkant meer in beeld), maar de kleuren kunnen me niet bekoren. Het zou een fotostijl kunnen zijn/worden, maar die zal dan niet mijn smaak zijn.

      Ik volg, de kleuren komen inderdaad wat eigenaardig en Barbie-achtig over.
      *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

      Comment


      • #4
        Re: Maastricht....

        Ik zou de kleuren verzachten en hem zeker niet zo scherp maken, je kan duidelijk zien aan de toren dat deze foto heel wat overscherpt is. Met nog een beetje werk kan dit een prachtplaat zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Maastricht....

          Oorspronkelijk geplaatst door JoNnika Bekijk bericht
          Ik zou de kleuren verzachten en hem zeker niet zo scherp maken, je kan duidelijk zien aan de toren dat deze foto heel wat overscherpt is. Met nog een beetje werk kan dit een prachtplaat zijn.
          ook mijn idee
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment

          Working...
          X