Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natte kikkerbilletjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natte kikkerbilletjes

    Dit is weer eens wat anders van mij dan jullie gewend zijn. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden en anders hoor ik wel op en of aanmerkingen.

    foto 1


    foto 2



    have fun

    Greetz Willem
    Durf bijna niks meer te zeggen

  • #2
    Re: Natte kikkerbilletjes

    Hmmmm ....., 'k weet niet. Ik vrees dat het niet echt mijn ding is.
    Bij de eerste foto is de stengel véél te aanwezig (bijna 1/3 van 't beeld) en geeft weinig of geen meerwaarde aan de compositie.
    De tweede is beter maar ik heb de indruk dat het beeld afloopt.

    Groetjes,
    Philippe
    beeldbank www.arterra.be
    persoonlijke site www.wildeyes.be
    Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

    Comment


    • #3
      Re: Natte kikkerbilletjes

      Photophil bedankt voor je reactie.... ik heb getracht hem niet volledig geisolleerd op de foto te laten staan,en ze daarom nog enigzins in hun natuurlijke omgeving te laten staan. Maar klaarblijkelijk ben ik een beetje doorgeslagen.

      Mvg Vmotiion
      Durf bijna niks meer te zeggen

      Comment


      • #4
        Re: Natte kikkerbilletjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
        Photophil bedankt voor je reactie.... ik heb getracht hem niet volledig geisolleerd op de foto te laten staan,en ze daarom nog enigzins in hun natuurlijke omgeving te laten staan. Maar klaarblijkelijk ben ik een beetje doorgeslagen.

        Mvg Vmotiion
        Een goed truukje is om een mooi, fotogeniek stukje biotoop in beeld te brengen waar "alles op zijn plaats valt", en dan wachten tot er eentje in je compositie springt. Hetzelfde doe ik met grotere dieren die in een bepaalde richting stappen/grazen. Op voorhand kies ik een mooi stukje landschap uit, laat ze rustig in mijn beeld stappen en druk af als ze op de perfecte plaats staan. Uiteraard is er een dosis geluk mee gemoeid maar zo krijg je wel de beste composities. Een statief is dan wel een handig hulpmiddel.

        Groetjes,
        Philippe
        beeldbank www.arterra.be
        persoonlijke site www.wildeyes.be
        Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

        Comment


        • #5
          Re: Natte kikkerbilletjes

          Photophil wederom bedankt voor je reactie. ik zie ook dat je een website bezit en zal daar een gaan rondneuzen en mijn licht op steken. Bedankt voor je tip in iedergeval het wordt zker gewaardeerd.

          Mvg Vmotion
          Durf bijna niks meer te zeggen

          Comment

          Working...
          X