Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bontbekplevier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bontbekplevier

    Hierbij nog enkele vogels die ik tijdens de vakantie heb geschoten. Ik vond ze wel aardig gelukt en ben daarom ook erg benieuwd of jullie die mening delen. Dus laat maar horen. Bedankt voor het kijken.

    1.


    2.


    3.
    bij deze wist ik even niet of deze mooier is dan de vorige of niet! ik hoor het graag van jullie.



    Alvast bedankt voor het kijken.



    Mvg Vmotion
    Durf bijna niks meer te zeggen

  • #2
    Re: Bontbekplevier

    Hmmm, 'n moeilijke...
    Enerzijds vind ik 'het frontale standpunt' heel leuk en ongewoon, anderzijds maakt het de foto moeilijk leesbaar
    M.a.w. om de een of andere reden werkt het niet, wat jammer is, want ik vind het altijd moedig als de fotograaf nieuwe wegen probeert te vinden...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: Bontbekplevier

      Kariboe,

      hartelijk bedankt voor je reactie op de foto's Het was inderdaad een probeerseltje,mede ook dat ie een soort uitdagende pose aannam en dus ik moest wel drukken met dit als gevolg.

      Mvg Vmottion
      Last edited by Vmotion; 23 juni 2008, 23:25.
      Durf bijna niks meer te zeggen

      Comment


      • #4
        Re: Bontbekplevier

        Dit zijn van die momenten waarbij je in jezelf moet lachen door de capriolen die sommige soorten uithalen.

        In "real life" zijn dit heel mooie momenten, maar men moet dit ook nog eens kunnen vastleggen zodat de kijker hetzelfde gevoel krijgt als jezelf.

        De tweede foto benaderd dit het best volgens mij.

        Ik kan het ook niet altijd zenne.
        Groetjes
        ----JO

        Comment


        • #5
          Re: Bontbekplevier

          Jo bedankt voor je reactie. Vat het niet negatief op hoor maar dit zijn toch aardige plaatjes dacht ik. En naar mijn mening kan de kijker aan de foto's toch wel een klein beetje zien wat ze zoal doen op een dag of heb ik dat fout?

          Mvg Vmotion
          Durf bijna niks meer te zeggen

          Comment


          • #6
            Re: Bontbekplevier

            Het zijn wel mooie plaatjes, maar ik zie steltlopertjes liever echt vanop ooghoogte... Dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak hoor
            De eerste voor mij de tweede staat een beetje te centraal naar mijn mening
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: Bontbekplevier

              Hellcat bedankt voor je reactie.Ik kan meegaan in je opmerking voor wat betreft oog hoogte,maar in dit geval was het niet goed mogelijk ivm een boulevaart en weinig ruimte om op ooghoogte plaats te nemen.

              Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment

              Working...
              X