Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panorama aan zee !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panorama aan zee !




    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Panorama aan zee !

    Niks speciaals, wat flets, eéntje voor het album !

    Comment


    • #3
      Re: Panorama aan zee !

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Niks speciaals, wat flets, eéntje voor het album !
      Ik had van U niks anders verwacht, blijkbaar liggen we elkaar niet !
      Maar ik ga der mijn slapen niet voor laten, uw oordeel heeft voor mij minder waarde dan één regendruppel in de zee !


      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Panorama aan zee !

        Ik vind het een fijne uitsnede, der wordt daar nogal wat afgebouwd zeg.
        Canon 70D en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Panorama aan zee !

          Oorspronkelijk geplaatst door haasje Bekijk bericht
          Ik vind het een fijne uitsnede, der wordt daar nogal wat afgebouwd zeg.
          Der wordt zeker wat recht gezet, dank voor je reactie.
          Het probleem met dit beeld is de beperking tot 900 pixels op het forum.
          Deze opname is gemaakt uit 4 beelden, opgenomen met de 5D met een EF 300 mm F2,8 L USM op F8 en 1/640 sec, van op de 8ste verdieping in Knokke Heist, je krijgt een zicht op Duinbergen en Knokke.

          Afgeprint op 63 X 20 cm ziet het er anders uit en kan je genieten van een dieptescherpte en detail van meer dan 2 KM.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Panorama aan zee !

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Ik had van U niks anders verwacht, blijkbaar liggen we elkaar niet !
            MVG, Jeff

            Tja, ik geef enkel mijn oordeel, zonder bijbedoelingen, net als jij zeker ? Andere reacties op deze opname zijn anders ook niet zo direct overweldigend ... ???

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Maar ik ga der mijn slapen niet voor laten, uw oordeel heeft voor mij minder waarde dan één regendruppel in de zee !

            Maar dit is heel mooi gezegd Jeff, proficiat hoor, deze ga ik zeker onthouden !
            Last edited by Wimpy; 27 juni 2008, 15:27.

            Comment


            • #7
              Re: Panorama aan zee !

              kan me inbeelden dat dit op grotere afdruk de moeite waard is om te bekijken maar eerlijk gezegd vind ik deze als foto zo ook niet zo veel... idd wat flets.

              Dat kan (waarschijnlijk) komen zoals je zelf aangeeft door de beperking van 900 pixels...
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: Panorama aan zee !

                De montage op zich is geslaagd maar ik vind het geheel ook niet zo, meer interessant als pure registratie.
                Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Re: Panorama aan zee !

                  Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                  De montage op zich is geslaagd maar ik vind het geheel ook niet zo, meer interessant als pure registratie.

                  Daar kan ik 100% mee eens zijn, en registratie is een van de voornaamste doelen van de fotografie !

                  Bedankt voor alle reactie's;

                  MVG, Jeff
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                  Comment


                  • #10
                    Re: Panorama aan zee !

                    Ik durf haast geen commentaar meer geven nu. Beetje druk en flets.
                    Met de drukte suggereer je natuurlijk het seizoen dat volop op gang komt en
                    de bouwwoede aan de kust (denk ik toch).
                    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                    Comment


                    • #11
                      Re: Panorama aan zee !

                      een mooie panorama weergave maar ik graag had ik liever wat meer zee gezien dan van een afschuwelijke gebetoneerde volgebouwde kustlijn (maar daar kun jij niets aan doen, enkel mooi weergeven)
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: Panorama aan zee !

                        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Ik had van U niks anders verwacht, blijkbaar liggen we elkaar niet !
                        Maar ik ga der mijn slapen niet voor laten, uw oordeel heeft voor mij minder waarde dan één regendruppel in de zee !
                        Is dat niet in contradictie met wat je in je signature schrijft grapje

                        Mooie registratie van onze bouwwoede en hoe 'lelijk' onze skyline eigenlijk wel is. 'k denk niet dat je dit soort pano's van dit onderwerp veel beter kun vastleggen.
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment

                        Working...
                        X