Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cloudscape

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cloudscape

    een foto genomen vanop de sluis in diepenbeek.


    Last edited by dare2fly; 22 juni 2008, 08:31. Reden: titelverandering
    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

  • #2
    Re: cloudscape

    De weerkaatsing in het water vind ik wat te sterk.
    Persoonlijk zou ik onderaan een stuk weglaten. De tuikabelbrug en het wolkendek krijgen dan meer aandacht.
    Nu valt de brug buiten het onderwerp en ik zou het net mooi vinden als ze er deel van uitmaakt.
    Mogelijk verschillen we hierin van mening, maar 't blijft jouw keuze wat je wel of niet in beeld brengt.

    Comment


    • #3
      Re: cloudscape

      Zeer sterke foto met een mystieke sfeer. Prachtige lucht, ik volg lut wel dat de weerkaatsing in het water nogal sterk is en de aandacht iets te veel afleidt.
      Canon EOS 350D EFS 18-55 kitlens

      Comment


      • #4
        Re: cloudscape

        Ik vind het een mooie foto zoals die nu is.

        Lut & Flyaway hebben echter ook een goed punt. Crop je de foto (laat onderste 1/3 weg - tot net onder de bovenste aparte grote reflectie) dan bekom je een nieuwe sterke compo met andere aandachtspunten, nl brug
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: cloudscape

          De spiegeling / reflectie in het water trekt teveel aandacht weg. Dat mag er helemaal vanaf om een mooie foto over te houden. Dan wordt 'ie welliswaar vierkant (en daar houd ik niet van) maar hier kan dat dan wel.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: cloudscape

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            De weerkaatsing in het water vind ik wat te sterk.
            Kan hier wel in meegaan..

            Comment

            Working...
            X