Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koekoek in de vlucht ... met 600mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koekoek in de vlucht ... met 600mm

    Het is eens wat anders...




    D200 - Sigma 120-300 f2.8 + 2xTC

  • #2
    Re: Koekoek in de vlucht ... met 600mm

    De omgeving is wat druk, maar ontzettend mooi scherp vastgelegd voor die brandpuntsafstand
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Koekoek in de vlucht ... met 600mm

      Omgeving is inderdaad wat druk en hij staat er misschien niet superscherp op, maar vind het toch een mooie opname van deze waarneming.
      PENTAX for your precious moments

      Comment


      • #4
        Re: Koekoek in de vlucht ... met 600mm

        Ik vind het uberhaupt al knap dat je deze vogel in de vrije natuur tegengekomen bent. Ik ken ze alleen van plaatjes en de roep outdoors en dat was het dan wel zo'n beetje.

        De foto is zoals al gemeld wat druk met de achtergrond maar de vogel staat er lekker op hoor dit is voor mij wel een waard.

        Mvg Vmotion
        Durf bijna niks meer te zeggen

        Comment


        • #5
          Re: Koekoek in de vlucht ... met 600mm

          Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
          Ik vind het uberhaupt al knap dat je deze vogel in de vrije natuur tegengekomen bent. Ik ken ze alleen van plaatjes en de roep outdoors en dat was het dan wel zo'n beetje.

          De foto is zoals al gemeld wat druk met de achtergrond maar de vogel staat er lekker op hoor dit is voor mij wel een waard.

          Mvg Vmotion
          Yep, ik ga mee met Willem.

          Voor vluchtshots mag je het diafragma volledig opendraaien hoor. Hoe meer licht, hoe ......
          Groetjes
          ----JO

          Comment


          • #6
            Re: Koekoek in de vlucht ... met 600mm

            Knap geschoten Luc!..mvg!
            Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

            http://pallenhoven.be

            Comment

            Working...
            X