Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chaudfontaine.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chaudfontaine.


  • #2
    Re: Chaudfontaine.

    Een zeer statige foto, maar één met een verhaal.
    Ik kan het niet laten Gauloise om bij jouw foto …. gedachten de vrije loop te laten. Beelden spreken nu eenmaal hun eigen taal.

    Het oude gebouw ademt een tweede ‘leven’ uit door de heldere tinten, die nog meer diepte vertonen omwille van het contrast met het witte licht op de spijlen.
    Het warme rood achter het raam maakt als het ware een verbinding met de rechterbuitenkant in een gelijkaardige tint. Zo ook met de blauwe tinten.
    Alles lijkt hier op de juiste plaats te staan. Het ‘water’ waarover het hier eigenlijk gaat is netjes weg-‘geborgen’ achter tralies en in de duisternis. Toch is er een duidelijke interactie met de waarnemer. De blauwe en rode kleur achter het raam vertellen een verhaal dat herkenbaar is voor iedereen die het wil zien.
    Voor mij mag het sprankelen !
    Gras groeit niet sneller door eraan te trekken.

    Comment


    • #3
      Re: Chaudfontaine.

      De kleuren en zo vind ik wel mooi, maar het stoort me dat het onderwerp zo scheef in 't beeld staat.
      Last edited by Jos Vanhengel; 20 juni 2008, 20:20. Reden: opmerking verwijderd
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Chaudfontaine.

        Toch wel vreemd dat een of andere mod zomaar beslist heeft blijkbaar om de laatste twee reacties te verwijderen terwijl het niet meer ging dan om een verduidelijking en toelichting ivm een 'andere visie' tussen Jos en mezelf!

        Met welke maten en gewichten wordt hier gewogen en gemeten?

        Comment

        Working...
        X