Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wake up!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wake up!





    Mvg, Jochen
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Wake up!

    Waaom zou ik? Ik lag net zo lekker en daarbij dat felle licht doet pijn aan mijn ogen...

    Comment


    • #3
      Re: Wake up!

      Mij spreken ze minder aan, puur persoonlijk hé

      Het felle tegenlicht is 'overbelicht' terwijl je héél donkere vlakken zonder definitie in de zetel overhoud. Deze extremen geven me wat een vreemd gevoel.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Wake up!

        Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
        Mij spreken ze minder aan, puur persoonlijk hé

        Het felle tegenlicht is 'overbelicht' terwijl je héél donkere vlakken zonder definitie in de zetel overhoud. Deze extremen geven me wat een vreemd gevoel.
        Was nu net de bedoeling van het licht zo fel te laten schijnen, om die bepaalde sfeer in de foto te brengen, die ik wou creëren. Nu ja... je bent ervoor of niet.

        Mvg, Jochen
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Wake up!

          Misschien kunnen jullie deze versies beter smaken:





          Mvg, Jochen
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Wake up!

            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
            Was nu net de bedoeling van het licht zo fel te laten schijnen, om die bepaalde sfeer in de foto te brengen, die ik wou creëren. Nu ja... je bent ervoor of niet.

            Mvg, Jochen
            Zoals je zegt, smaken verschillen en deze liggen me minder, daarom zijn ze niet slecht hé. Ze beantwoorden aan je doelstellingen.
            Fototechnisch heb Ik meer een 'probleem' met het totaal verlies aan definitie aan de onderkant van de zetel. Ook de lichtvlek op de zetel is volgens mij niet nodig om je beoogde effect te verkrijgen.
            De tweede reeks vind ik eigenlijk nog minder geslaagd; scherpte is daar ook verdwenen (lijkt vervangen door ruis)
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Wake up!

              Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
              De tweede reeks vind ik eigenlijk nog minder geslaagd; scherpte is daar ook verdwenen (lijkt vervangen door ruis)
              Vage lens + ruis aangebracht in photoshop, om een authentiek gegeven aan de foto toe te voegen.

              Mvg, Jochen
              Jochenvde Photography
              Flickr

              Comment

              Working...
              X