Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijderde inzending

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verwijderde inzending

    Het hoeft niet altijd kritiek te zijn:

    Gisteren weigerde Spooky terecht een inzending van mij te valideren. Gezien het een archieffoto betrof voldeed hij niet aan de regels. Mea culpa ... 'k had dat regeltje even uit het oog verloren

    Maar waarvoor ik Spooky wil bedanken langs deze weg: de tactvolle e-mail & PM die hij mij zond en waarin hij op diplomatische wijze piekfijn uitlegde waarom hij mijn inzending weigerde getuigt van klasse, grote klasse

    Ik ken Spooky niet persoonlijk maar sinds vandaag heb ik nog meer respect/bewondering voor de inzet van de BD-moderatoren in het algemeen en Spooky in het bijzonder
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Verwijderde inzending

    bedankt t.billy je doet me terecht blozen met al die mooie lof.

    Maar om eerlijk te zijn doet wel deugt hoor.

    Dus bedankt.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Verwijderde inzending

      Een leuke post!
      Als (jong) informaticus heb ik ook al soortgelijke dingen gedaan en weet dus uit eigen ervaring hoeveel tijd en werk hier inkruipt. Veel mensen vergeten dat wel eens.

      Ik ben nog niet zo lang lid van BD, maar ik heb al wel gemerkt dat de mods hier uitstekend werk leveren, en dat mag ook wel eens gezegd worden. Dus, bij deze:

      Comment


      • #4
        Re: Verwijderde inzending

        Bedankt hoor woolfie ook in naam van mijn collega's mede-mederatoren.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Verwijderde inzending

          Mods zijn hier super!

          Comment


          • #6
            Re: Verwijderde inzending

            Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
            Mods zijn hier super!
            idd. mooi werk
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Verwijderde inzending

              Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
              Het hoeft niet altijd kritiek te zijn:

              Gisteren weigerde Spooky terecht een inzending van mij te valideren. Gezien het een archieffoto betrof voldeed hij niet aan de regels. Mea culpa ... 'k had dat regeltje even uit het oog verloren

              Maar waarvoor ik Spooky wil bedanken langs deze weg: de tactvolle e-mail & PM die hij mij zond en waarin hij op diplomatische wijze piekfijn uitlegde waarom hij mijn inzending weigerde getuigt van klasse, grote klasse

              Ik ken Spooky niet persoonlijk maar sinds vandaag heb ik nog meer respect/bewondering voor de inzet van de BD-moderatoren in het algemeen en Spooky in het bijzonder
              Ook ik ben door mijn eigen stomme schuld al op vergelijkbare manier met Spooky in "aanraking" gekomen en kan alleen maar bevestigen wat jij aangeeft

              De manier waarop hij zaken afhandeld zijn inderdaad alleen maar lovenswaardig te noemen.
              .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
              ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

              Comment


              • #8
                Re: Verwijderde inzending

                Ik ben blij dat het eens gezegd wordt
                We mogen het niet als vanzelfsprekend gaan ervaren wat die mensen voor ons doen.
                DUS VAN MIJ OOK
                Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                Comment


                • #9
                  Re: Verwijderde inzending

                  Wat kan ik nog zeggen wat nog niet gezegt is, daarom sluit ik mij volledig aan bij woolfie.
                  Zelf is er bij mok eens een foto niet gevalideerd geweest en ook door een foutje van mijzelf die ik in het begin over het hoofd had gezien.
                  De mail die ik daarop kreeg was ook lovenswaardig, beleefd en correct uitgedrukt, zelfs met een menselijk karakter in.
                  Ik weet nu echt niet meer welke moderator mij die mail gestuurd heeft, maar dat doet er niet toe, ik wil hier alleen maar aanhalen dat het respect voor de moderators zeker verdiend is.
                  En nu op naar de volgende challenge.

                  Voor iedereen een mooi verlof gewenst
                  Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                  Foto Lucky

                  Comment

                  Working...
                  X