Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontspanner 30D defect?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ontspanner 30D defect?

    Sinds gisteren merk ik dat ik harder moet drukken op de ontspanner eer hij trekt.
    Zijn er nog mensen die dit probleem kennen bij de 30D?
    Het toestel is amper 17 maanden oud en niet echt héél veel gebruikt.

    groeten Raymond
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Ontspanner 30D defect?

    Ik had dit probleem ook tot de ontspanner niks meer deed. Bleek bij mij een zeldzaam geval te zijn van een printplaat die defect was. Koste bij rofarepair 166 euro. Nu heb ik die problemen niet meer. De computer gaf bij rofa aan dat de sluiter op 37.141 foto's stond.

    Wel heb ik wel eens problemen met de ontspanner van de grip. Heel af en toe focust die alleen, maar kan ik niet meer doordrukken bij het maken van een foto.
    Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Ontspanner 30D defect?

      ik heb deze camera indertijd gekocht bij ingo topfoto.
      Ik meen me ook te herinneren dat hij me twee jaar garantie heeft beloofd.
      Soms lijkt het wel dat hij normaal afdrukt
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: Ontspanner 30D defect?

        Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        ik heb deze camera indertijd gekocht bij ingo topfoto.
        Ik meen me ook te herinneren dat hij me twee jaar garantie heeft beloofd.
        Soms lijkt het wel dat hij normaal afdrukt
        Ja,

        Ik heb mijn camera verzekerd en had nog 2 weken garantie. Ik had geinformeerd bij de media markt waar de camera vandaan kwam en die zeiden dat ik de camera minimaal 6 weken kwijt zou zijn indien die naar etbass verstuurd zou worden. Aangezien ik de 30D professioneel gebruik, heb ik toch maar die 166 betaald.

        Bij jou zou het ook aan je sluiter kunnen liggen.
        Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Ontspanner 30D defect?

          Nu weet ik het niet meer
          Meestal trekt hij onmiddelijk bij het afdrukken van ontspanner, maar nu heb ik ook al voorgehad dat hij meerder keren trekt wanneer ik de ontspanner ingedrukt houd en hij toch in one shot staat!

          Of is het normaal dat hij blijft trekken nadat de eerste foto is gemaakt en de ontspanknop ingedrukt blijft ??
          Groeten Sensor

          Comment

          Working...
          X