Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net voor zonsondergang....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Net voor zonsondergang....

    www.petervdg.net/Portfolio

  • #2
    Re: Net voor zonsondergang....

    Een verdienstelijke poging maar er zitten wat teveel donkere stukken in de foto. Het was misschien beter geweest wat minder van de omgeving in beeld te hebben en wat meer van de graven.
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: Net voor zonsondergang....

      De voorgrond ( gras ) is inderdaad wat donker, maar aangezien het een begaafplaats is, mogen de zerken wel donker zijn.

      De kleuren van de gevels op de achtergrond geven deze foto wel een dubbel gevoel, namelijk de kleuren voor het leven en het zwart de kleur van de dood.

      Om het met u woorden te zeggen, toch een verdienstelijke poging.

      Groetjes,

      Beeldsta.
      Go with the flow

      Comment


      • #4
        Re: Net voor zonsondergang....

        wel een leuke compo, maar er zit een enorme blauwzweem overheen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Net voor zonsondergang....

          Ik vind dit wel een geslaagde foto, want de foto vertelt een verhaal. Het koude donkere doodse in contrast met een warme uitbundige leven dat verder gaat.
          Liever een foto die iets vertelt dan een technisch volmaakte waar geen enkele spanning in zit.
          Mvg
          Chris
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: Net voor zonsondergang....

            Ik vind deze zwerken als silhouet precies goed in beeld gebracht. Een scherp contrast met de heldere achtergrondgevels. Het licht vind ik minder mooi. Te gesatureerd, naar mijn gevoel. Dit had een veel sinistere tint mogen hebben, een duotoon of zelfs gewoon zwartwit. Daarmee zal het een sterkere foto worden.
            Een verdienstelijke foto. Goed gedaan.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: Net voor zonsondergang....

              Bedankt voor het kijken en voor de reacties. Kan me volledig vinden in de commentaren, had er ook mijn twijfels over.Leuk om de verschillende meningen te lezen.
              De zwart/wit versie post ik binnenkort.Die had ik ook al gemaakt maar wou eerst deze tonen.
              www.petervdg.net/Portfolio

              Comment


              • #8
                Re: Net voor zonsondergang....

                Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                Ik vind deze zwerken als silhouet precies goed in beeld gebracht. Een scherp contrast met de heldere achtergrondgevels. Het licht vind ik minder mooi. Te gesatureerd, naar mijn gevoel. Dit had een veel sinistere tint mogen hebben, een duotoon of zelfs gewoon zwartwit. Daarmee zal het een sterkere foto worden.
                Een verdienstelijke foto. Goed gedaan.
                ik volg ook mijn idee
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

                Comment


                • #9
                  Re: Net voor zonsondergang....

                  Al een paar keer naar gekeken en iederekeer denk ik ja... maar..mss dit... nee toch niet, dus
                  mvg,
                  Ludo V.

                  Comment

                  Working...
                  X