Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regelmaat Canon Cashback promoties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Regelmaat Canon Cashback promoties

    Weet iemand mij te zeggen wat zoal de regelmaat is van de Canon cashback promoties? Ik ben geinteresseerd in een 40D body. Momenteel loopt er een interessant cashback op deze body tot eind juni. Ik heb echter meer tijd nodig om mijn wederhelft de noodzaak van deze aankoop te doen inzien.
    _______________________________________
    Canon 5Dmk2 - http://toppie.modellennet.be - http://www.modelmayhem.com/shardana

  • #2
    Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

    Prima toestel tot nu toe want ik heb het pas gekocht zaterdag. Dit heeft bij mij ook de doorslag gegeven om 40D te kopen i.p.v de 450D

    Comment


    • #3
      Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

      Op het einde van het jaar is er gewoonlijk ook een cashback-actie, vorig jaar had ik de 40D net te vroeg gekocht.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Op het einde van het jaar is er gewoonlijk ook een cashback-actie, vorig jaar had ik de 40D net te vroeg gekocht.
        Yep, same here. De 40D + de 100-400L. In totaal 250,- 'misgelopen'. Had ik die set maar 3 weken later gekocht
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

          Ik zou ook eventueel overwegen om een 40D te kopen.
          Heb hem wel maar nodig ergens in september.
          Twijfel of ik hem nu al koop (met cashback) of nog wacht tot in september.
          www.digitalclickx.com

          Comment


          • #6
            Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

            Nu natuurlijk. Dan heb je de korting EN kan je wennen aan je camera tegen september!

            Comment


            • #7
              Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

              Wat bedoel je met "Heb hem wel maar nodig ergens in september" ?
              Je moet er mee kunnen werken in september voor een of ander groot evenement dat je wil vastleggen of in september heb je hem nodig voor school, waar ze je er mee leren werken, of ...
              Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
              scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

              Comment


              • #8
                Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                In september start avondcursus fotografie. Vereiste is wel dat men beschikt (of tijdens de opleiding aanschaft) over een spiegelreflex.

                Is de cashback na 30.06 dan definitief gedaan? Verlaagd canon
                in de maanden erop zijn prijzen dan niet?

                Zou eventueel ook nog wat wachten tot ik een paar lessen gevolgd heb.
                In het begin is het toch theorie. Misschien kan ik dan nog een betere camerakeuze maken (info die uit de lessen komt, ervaring met andere cursisten).
                Een beetje dus een moeilijk geval ...
                www.digitalclickx.com

                Comment


                • #9
                  Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                  Denk dat je voor het geld (40D MET cashback) niet snel een betere camera gaat vinden hoor Zijn concurrenten zitten rond dezelfde prijs, maar dan zonder cashback...


                  En nee, Canon gaat uiteraard niet zijn prijzen verlagen als de "cash back" actie voorbij is...deze is juist om mensen in bepaalde periode meer camera's te laten kopen (goed voor de kwartaalcijfers?)...en cashback is uiteraard ook een erg goede methode om te weten wie je klanten zijn
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                    Bah, met nen 40D kunt ge weinig misdoen hoor als keuze body. De keuze van de lenzen is een stuk moeilijker. Best starten met kitlens, en eens je weet waar je interesses liggen of waar je weet waar je lens tekort komt, dan kan je upgraden ...
                    Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
                    scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                      Enerzijds is er dus de financiële kant (cash back voor 30.06), anderzijds stel ik mij ook de vraag of een ander toestel uit een lagere prijscategorie ook niet voldoende zou zijn? Waarom geen 400D, 450D?
                      Daar had ik eigenlijk een beetje gehoopt om in de eerste lessen een duidelijker beeld te krijgen van de verschillende camera's.

                      Of moet ik toch maar gewoon fotozaak binnenstappen en zien wat het best in de hand ligt, rekening houdend natuurlijk met alle andere aspecten.

                      Doel toestel: sportfotografie (zowel binnen als buiten: wielrennen, jumping, badminton, eventing); vuurwerk, landschap, familiefotografie.
                      www.digitalclickx.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                        Voor je doel maakt het niet bijzonder veel uit...dat is veel meer afhankelijk van je lenzen...

                        Een 40D is duidelijk meer camera als een 450D (hou ze maar eens beiden vast...) als je echt nog helemaal moet beginnen in de wereld van SLR zal je voorlopig prima uit de voeten kunnen met een 450D...je moet al zoveel leren en misschien dat de extra mogelijkheden op een 40D dan al direct verwarren ipv meer keuze geven...

                        Met een 450D zou je bijvoorbeeld wel meer geld te besteden hebben voor een goede lens...een Sigma 70-200 f2.8 bijvoorbeeld, welke ook al 700 euro kost...

                        Als je keuze puur budgetair is en je aan de voet van een nieuwe hobby staat...zou ik persoonlijk voor de 450D gaan, zodat ik meteen kan beginnen met een goede lens...later kun je dan altijd nog overstappen op een 40D (of 50D dan misschien al wel..)

                        Tjah...ze maken het niet makkelijker met zoveel keuze
                        Mijn objectieven zijn all round...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                          Voor je doel maakt het niet bijzonder veel uit...dat is veel meer afhankelijk van je lenzen...

                          Een 40D is duidelijk meer camera als een 450D (hou ze maar eens beiden vast...) als je echt nog helemaal moet beginnen in de wereld van SLR zal je voorlopig prima uit de voeten kunnen met een 450D...je moet al zoveel leren en misschien dat de extra mogelijkheden op een 40D dan al direct verwarren ipv meer keuze geven...

                          Met een 450D zou je bijvoorbeeld wel meer geld te besteden hebben voor een goede lens...een Sigma 70-200 f2.8 bijvoorbeeld, welke ook al 700 euro kost...

                          Als je keuze puur budgetair is en je aan de voet van een nieuwe hobby staat...zou ik persoonlijk voor de 450D gaan, zodat ik meteen kan beginnen met een goede lens...later kun je dan altijd nog overstappen op een 40D (of 50D dan misschien al wel..)

                          Tjah...ze maken het niet makkelijker met zoveel keuze
                          Dat is het eeuwige probleem... wachten of de opvolger of niet... Wat mij enorm aanspreekt in de 450 is de nieuwere sensor. Voor het genre fotografie dat ik graag doe is dat een redelijk belangrijk punt. Ik vermoed dat de 50D ongetwijfeld die 12MP sensor zal gebruiken.
                          _______________________________________
                          Canon 5Dmk2 - http://toppie.modellennet.be - http://www.modelmayhem.com/shardana

                          Comment


                          • #14
                            Re: Regelmaat Canon Cashback promoties

                            Voor mij is het simpeler...wachten op de opvolger om dan de voorganger te kopen Scheelt een aardig stukje in de afschrijvingen
                            Mijn objectieven zijn all round...

                            Comment

                            Working...
                            X