Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Made in Italy: Pietro Beretta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Made in Italy: Pietro Beretta

    Wat vinden jullie van deze:












    Mvg, Terrano
    Mijn website: http://www.vlassen.be/

  • #2
    Re: Made in Italy: Pietro Beretta

    Stil-leven is het niet en abstract kun je 't nauwelijks noemen.

    Comment


    • #3
      Re: Made in Italy: Pietro Beretta

      Bedankt voor uw opmerking.
      Er staan nochtans nog gelijkaardige onderwerpen in deze rubriek waar ik dit soort opmerkingen niet terug vind??

      Er is blijkbaar ook geen aparte rubriek voor productfotografie, dus ik dacht dat dit de beste plaats was.

      Maar je hebt gelijk: "stil" is het niet echt

      Mvg, Terrano
      Mijn website: http://www.vlassen.be/

      Comment


      • #4
        Re: Made in Italy: Pietro Beretta

        In de laatste foto vind ik het spel met de dieptescherpte het mooist.

        Het is een beetje jammer, dat het lijkt alsof de binnenrand van de loop niet helemaal rond is. Een beetje licht van links (of Photoshop) had dit kunnen voorkomen.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Made in Italy: Pietro Beretta

          ook voor de laatste hier.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Made in Italy: Pietro Beretta

            Drie mooie foto's. Ik heb ook een voorkeur voor de derde.

            De kogeldoosjes vind ik eerlijk gezegd niet zo passend. Op de eerste foto lijkt het wel een doosje medicijnen Ik zou de foto's nog eens over maken met een "artistiek" kogeldoosje

            Comment


            • #7
              Re: Made in Italy: Pietro Beretta

              Mooi belicht.

              Comment


              • #8
                Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                Oorspronkelijk geplaatst door terrano Bekijk bericht
                Bedankt voor uw opmerking.
                Er staan nochtans nog gelijkaardige onderwerpen in deze rubriek waar ik dit soort opmerkingen niet terug vind??

                Er is blijkbaar ook geen aparte rubriek voor productfotografie, dus ik dacht dat dit de beste plaats was.

                Maar je hebt gelijk: "stil" is het niet echt

                Mvg, Terrano
                als je de trekker niet over haalt maakt hij weinig herrie....
                maar hij is mooi en de foto's ook; alleen inderdaad jammer van de doosjes met patronen.
                Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

                Comment


                • #9
                  Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                  Voorkeur voor je laatste omdat hij wat mysterieuzer is.
                  gegroet, Ludo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                    De laatste is inderdaad heel speciaal en ook heel knap gedaan
                    Greetz,
                    Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                      Bedankt voor jullie reacties.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      In de laatste foto vind ik het spel met de dieptescherpte het mooist.

                      Het is een beetje jammer, dat het lijkt alsof de binnenrand van de loop niet helemaal rond is. Een beetje licht van links (of Photoshop) had dit kunnen voorkomen.
                      Dit lijkt inderdaad zo omdat de trekken en velden in de loop vrij diep zijn, deze geven dan wat schaduw waardoor je dit effect krijgt.

                      Hoe ik dit in photoshop nog kan oplossen, is me niet duidelijk.
                      Als je me daar ook nog een tip kan voor geven..

                      De kogeldoosjes: vooral die van Remington met dat groen is inderdaad wat schreeuwerig. Maar ik wilde iets om de loop hoger te brengen en het zou toch wat met het pistool in verband moeten staan.

                      Ik bedenk me nu dat ik misschien beter enkel het plastic gedeelte met de munitie zichtbaar gebruikt had.

                      Mvg, Terrano
                      Mijn website: http://www.vlassen.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                        Prachtige opnames, trouwens ook een mooi pistool !
                        probeer een bij de volgende reeks niet alleen het doosje patronen der bij te zetten, maar ook enkele patronen der bij leggen die uit het doosje komen.

                        Na dertig jaar actief te zijn geweest in de schutterij doet het deugd van nog eens een mooi spuitje te kunnen bewonderen !

                        MVG, Jeff
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                          Bedankt voor je reactie en je tip.
                          Gezien het "mooie" weer van vandaag ( hier regent hier al de hele morgen...) kan ik toch niet werken in de tuin en zit een volgende reeks er wel in voor vandaag.

                          Mvg, Terrano
                          Mijn website: http://www.vlassen.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Made in Italy: Pietro Beretta

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Prachtige opnames, trouwens ook een mooi pistool !
                            probeer een bij de volgende reeks niet alleen het doosje patronen der bij te zetten, maar ook enkele patronen der bij leggen die uit het doosje komen.

                            Na dertig jaar actief te zijn geweest in de schutterij doet het deugd van nog eens een mooi spuitje te kunnen bewonderen !

                            MVG, Jeff
                            Ik volg Jeff hier.
                            Prachtige foto's. Alle drie.
                            En als ik mag muggenziften dan nog een tip, of eerder een wens :
                            Het zou leuk zijn als je een beeje licht in de loop zou hebben , een beetje.., om de groeven te zien.


                            Groetjes
                            Skitch
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment

                            Working...
                            X