Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over prijs occasie D80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over prijs occasie D80

    Ik weet een D80 te koop, met 18-200 VR lens, 2e batterrypack en 2 memory kaarten van 2GB voor €900.
    Is dat niet te veel?

  • #2
    Re: Vraagje over prijs occasie D80

    t'is zeker genoeg hoor.
    ik vind het veel.
    groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over prijs occasie D80

      Hangt een beetje van 't aantal clicks af, maar ik vind het helemaal niet te veel.

      He pakketje dat daar aangeboden wordt, betaal je momenteel nieuw toch al gauw 1400 euro (zonder echt te tellen).

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over prijs occasie D80

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Hangt een beetje van 't aantal clicks af, maar ik vind het helemaal niet te veel.

        He pakketje dat daar aangeboden wordt, betaal je momenteel nieuw toch al gauw 1400 euro (zonder echt te tellen).

        Daar vergis je je in, de body kost nog 605 euro, lens kost rond de 590 euro.
        Dat maakt het rond de 1200 nieuw... (prijzen van boij de "konoijn" oem et effe oep zen aantwaareps te zegge)
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over prijs occasie D80

          Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
          Daar vergis je je in, de body kost nog 605 euro, lens kost rond de 590 euro.
          Dat maakt het rond de 1200 nieuw... (prijzen van boij de "konoijn" oem et effe oep zen aantwaareps te zegge)
          Alles lezen... met batterijgrip of minstens extra batterij (is een beetje onduidelijk) en 2 kaartjes.

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje over prijs occasie D80

            als er nog garantie opzit is't juist doenbaar denk ik ...

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje over prijs occasie D80

              Ik heb vrijdag de Nikon D80 + Nikon 18-200mm VR besteld bij Kamera-Express in nederland. De verzending was 20 euro. Vrijdag besteld en gisteren (12/06) geleverd te Brugge. Kan niet beter als jet mij vraagt.
              Nikon D80 + 18-200 VR

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje over prijs occasie D80

                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Hangt een beetje van 't aantal clicks af, maar ik vind het helemaal niet te veel.

                He pakketje dat daar aangeboden wordt, betaal je momenteel nieuw toch al gauw 1400 euro (zonder echt te tellen).
                ik denk eerder aan een prijs voor body aan 500+ 500 voor de lens
                want de body is nu nieuw te koop voor 750 € en zie tweedehandsprijzen van 500 € voor de lens,nieuw kost ie 750€ dus 900€ vind ik aanvaarbaar
                Last edited by koen1950; 14 juni 2008, 11:20.

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje over prijs occasie D80

                  Prijzen veranderen met de dag

                  Kieskeurig : Nikon D80 Body nieuw v.a. €545.00

                  Kieskeurig : Nikon Nikkor AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6 G nieuw v.a. €544.00


                  Gr. Joop

                  Comment

                  Working...
                  X