Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

    Jaja, toestel is nog niet verkrijgbaar, maar dit engelse talig handboek kunt u nu alvast bestellen. Vermoedelijk komt het eerder dan het toestel. Of komt eerst het toestel en dan dit boek. U moet wel tot 10 november 2008 wachten.

    Dit engelstalig pocketboek van 304 pagina's heeft het ISBN-Referentienummer 978-0470409503 welke op 10. November 2008 bij uitgeverij Wiley verschijnt en heeft de titel "Canon EOS 5D Mark II Digital Field Guide" de schrijfster van dit boek is Charlotte K. Lowrie, welke reeds meerdere EOS-handboeken heeft geschreven.

    Hier is de link om het boek te bestellen.


    Het toestel ligt "binnenkort" bij de Canon fotodealers in de etalage.

    En loop anders even langs op de Canon stand op de "Photokina" in Keulen welke wordt gehouden van 23 tot en met 28 september 2008
    Last edited by Otto Knap; 27 mei 2008, 10:49.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

    Iedereen die een beetje rondleest weet allang dat dit gewoon een placeholder is die per ongeluk door de mazen van het net is geglipt.

    Een volledige uitleg van de publisher:
    Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


    Aan je geloofwaardigheid aan het werken, Otto?(sic)
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

      Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
      Iedereen die een beetje rondleest weet allang dat dit gewoon een placeholder is die per ongeluk door de mazen van het net is geglipt.

      Een volledige uitleg van de publisher:
      http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=28059841
      En voor wie deze verklaring niet wil geloven... bedenken ze gelijk nog wel enkele andere...

      Alsof de uitgever na deze vergissing nu officieel kan bevestigen dat er een 5D II is in September.

      De EOS 1000D is ook een placeholder.

      Canon zou beter de 1DIII vervangen door een 16 MP FF 1DIIIn.

      Jan.

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

        Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht

        Canon zou beter de 1DIII vervangen door een 16 MP FF 1DIIIn.

        Jan.
        liever niet
        geef mij maar de 1.3 crop hoor
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

          Mss zouden ze toch beter met zelf samen te stellen bouwpaketten werken
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

            Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
            Mss zouden ze toch beter met zelf samen te stellen bouwpaketten werken
            Ge zegt dat al zwanzen, maar zou da in feite geen maft idee zijn?

            http://www.theafricabug.com

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

              kwas me net aan het informeren over de verschillende Canon modellen, en het viel me al op dat er helaas tussen de 1Ds Mk III en de 40D niets zit dat te overwegen was. Of dat ik ergens iets miste.

              De 5D is van 2005 en zal toch wat achterhaald zijn. De 1D Mk II is ook al van 2004.

              Misschien is de 5D Mk II wat we zoeken...
              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                Oorspronkelijk geplaatst door nightowl Bekijk bericht
                kwas me net aan het informeren over de verschillende Canon modellen, en het viel me al op dat er helaas tussen de 1Ds Mk III en de 40D niets zit dat te overwegen was. Of dat ik ergens iets miste.
                Is dat niet een beetje een lada met een volvo vergelijken?
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                  @ Matthias

                  Waarom persé de 1.3 crop?

                  'k Ben ook de 1.3x gewoon, maar héél soms zit ik toch te dagdromen oven een 1Ds Mk2 met weinig kilometers op zijn teller.

                  De 5D heeft jammergenoeg niet het gebruiksgemak van een 1D-serie...
                  CANON Inc. Made In Japan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                    Oorspronkelijk geplaatst door nightowl Bekijk bericht
                    De 1D Mk II is ook al van 2004.
                    Ooit gehoord van de 1D MKIII ? Ik weet het, op dpreview moet je geen review niet zoeken
                    DigiCam

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                      liever niet
                      geef mij maar de 1.3 crop hoor
                      Een 16 MP FF is gelijk aan een 10 MP 1.3 crop....

                      Oorspronkelijk geplaatst door nightowl Bekijk bericht
                      kwas me net aan het informeren over de verschillende Canon modellen, en het viel me al op dat er helaas tussen de 1Ds Mk III en de 40D niets zit dat te overwegen was. Of dat ik ergens iets miste.
                      De 1DIII is toch een weinig meer dan een 40D.

                      Jan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                        Oorspronkelijk geplaatst door nightowl Bekijk bericht
                        kwas me net aan het informeren over de verschillende Canon modellen, en het viel me al op dat er helaas tussen de 1Ds Mk III en de 40D niets zit dat te overwegen was.
                        ehm, de 5D, de 1DmkII(n), de toekomstige 5DmkII, 1DsmkII

                        keus genoegd meen ik...

                        soms wel oudere toestellen, maar ik werk nagenoeg constant met een 1DmkII en er zijn heel weinig foto's die je met een 1DmkII niet kan nemen die je met een 1DmkIII wel kan nemen
                        de 5D en 1dmkII blijven echt super supergoede toestellen die heus NIET achterhaald zijn hoor
                        5DmkIII en wat glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                          Is dat niet een beetje een lada met een volvo vergelijken?
                          Nee - tis zoiets als vaststellen dat er in het gamma van Volvo geen monovolume zit.

                          het is precies wat je zelf ook zegt: tussen de 40D (semi-pro) en de 1DsIII zit er zoveel verschil dat er daar makkelijk een camera of 2 tussen kan met andere specs. Alleen zijn die er al een tijd niet meer gekomen.


                          Kben me wel aan het afvragen wat die zoveel duurdere toestellen zoveel beter maakt. als je specs op dpreview bekijkt en naast elkaar legt, blijkt dat er niet altijd uit.
                          het moet hem dus zitten in kwaliteit van ruisonderdrukking etc. iemand?
                          Last edited by nightowl; 29 mei 2008, 07:20.
                          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                            Oorspronkelijk geplaatst door nightowl Bekijk bericht
                            Kben me wel aan het afvragen wat die zoveel duurdere toestellen zoveel beter maakt. als je specs op dpreview bekijkt en naast elkaar legt, blijkt dat er niet altijd uit.
                            het moet hem dus zitten in kwaliteit van ruisonderdrukking etc. iemand?
                            pak ze allemaal eens vast, werk er een maandje mee en je zal heel snel weten waar het prijsverschil ligt... (voor mij nooit iets anders meer als de 1D reeks van canon dus)
                            5DmkIII en wat glas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon EOS 5D Mark-II Digital Field Guide

                              Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                              pak ze allemaal eens vast, werk er een maandje mee en je zal heel snel weten waar het prijsverschil ligt... (voor mij nooit iets anders meer als de 1D reeks van canon dus)
                              een maandje mee werken zullen ze me wellicht niet toelaten eh
                              wat is het zoal?
                              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                              Comment

                              Working...
                              X