Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

normandie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • normandie

    hoi allemaal,is de eerste keer dat ik hier een foto durf te plaatsen weet ook niet of hij goed genoeg is maar dat laten jullie mij dan wel weten

    ik hoop dat hij er een beetje bij door kan bedankt voor de evt commentaren
    groetjes gijs
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

  • #2
    Re: normandie

    Dag Gijs en welkom op het forum. Laten we beginnen met het goede nieuws De compo vind ik best leuk. Gele bloemenweiden zijn altijd mooi om te zien. Maar dan het slechte nieuws: ik zie dat je bij F6.3 hebt gefotografeerd. Dat is een veel te lage waarde voor landschapsfotografie. En dat zie je. De foto mist algemene scherpte. Probeer in de toekomst bij hogere F-waarden te fotograferen (F11 en hoger). Dan staat alles er scherp op. Groeten, Peter.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: normandie

      Oorspronkelijk geplaatst door gijsbert27 Bekijk bericht
      hoi allemaal,is de eerste keer dat ik hier een foto durf te plaatsen weet ook niet of hij goed genoeg is maar dat laten jullie mij dan wel weten

      ik hoop dat hij er een beetje bij door kan bedankt voor de evt commentaren
      groetjes gijs



      Welkom Gijs,je foto is eigenlijk wat te klein om goed te kunnen beoordelen.Hij mag een maximale lengte/breedte hebben van 900 pixels.De foto lijkt ook wat donker.Je mag hem gerust een keer,herwerkt,terugposten in deze thread.



      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: normandie

        hoi allemaal,zal het origineel eens plaatsen hier ,ik vind dat bewerken helemaal zo ,n persoonlijk iets

        hoop alleen dat hetnu niet te groot is ,ik verklein ze met tinypic zie geen andere mogelijkheid ben ook niet zo,n compu freak ,hoor het wel of het kan of niet , groetjes gijs ,de 54 jarige die nog wel wil leren
        Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

        Comment

        Working...
        X