Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's uit de Okavangodelta - safari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's uit de Okavangodelta - safari

    Misschien niet de meest spectaculaire foto's ...










  • #2
    Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

    Ik heb al prachtige foto's van jou zien passeren en an vooral die aanstormende leeuw en die van die olifant maar dit is het toch niet voor mij.
    Je hebt al veel betere foto's getoont. Mij doen ze in elk geval niks.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

      Die tweede is een mooie hoor. Ook knap hoe je ze perfect in formatie hebt weten te registereren, 1 op kop, dan 2, dan 3 en dan de ganse bende waarschijnlijk.

      Moet heel knap zijn om dit live te zien.

      Dirk
      Greetz,
      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

        Twizter heeft wel gelijk dat we al betere foto's van je gezien hebben.
        Toch vind ik dit ook een zeer knappe reeks een weet ze te waarderen
        #1 door de 'ondergaande zon' kleurstelling
        #2 prachtige compo met goeie DOF en mooi 'formatie'
        #3 goeie compo en DOF
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

          Oorspronkelijk geplaatst door CougarX Bekijk bericht
          Die tweede is een mooie hoor. Ook knap hoe je ze perfect in formatie hebt weten te registereren, 1 op kop, dan 2, dan 3 en dan de ganse bende waarschijnlijk.

          Moet heel knap zijn om dit live te zien.

          Dirk
          Inderdaad, tweede is een mooie.
          PENTAX for your precious moments

          Comment


          • #6
            Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

            Eerlijk gezegd had ik deze reactie wel verwacht. Vandaar mijn bijschrift.

            Spectaculaire foto's spreken uiteraard meer tot de verbeelding (bijvoorbeeld: een leeuw die een buffel neerhaalt, een "martial eagle" die met een mangoest in z'n klauwen vlak boven onze jeep vloog, cheetahs die een wrattenzwijn trachten te vierendelen,...).

            Als je enkel voor dit soort foto's gaat, kom je dikwijls van een kale kermis terug aangezien dergelijke scenes niet voor het rapen liggen wanneer je op safari bent. Als je weet hoelang beroepsfotografen in dergelijke gebieden vertoeven om een mooie portofolio samen te stellen weet je genoeg.

            In ieder geval: hartelijk dank aan iedereen voor het bekijken van deze foto's.

            Comment


            • #7
              Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

              Je hebt gelijk zo makkelijk is het allemaal niet.

              Nummer 1 straalt toch wel een speciale sfeer uit.
              Nummer 2 vind ik een beetje te krap gecropt aan de linkerkant

              Ik zou er een wit kadertje rond zetten, de foto 's komen dan meer tot hun recht. Maar dat is persoonlijk.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

                Oorspronkelijk geplaatst door skimmer Bekijk bericht
                Eerlijk gezegd had ik deze reactie wel verwacht. Vandaar mijn bijschrift.

                Spectaculaire foto's spreken uiteraard meer tot de verbeelding (bijvoorbeeld: een leeuw die een buffel neerhaalt, een "martial eagle" die met een mangoest in z'n klauwen vlak boven onze jeep vloog, cheetahs die een wrattenzwijn trachten te vierendelen,...).

                Als je enkel voor dit soort foto's gaat, kom je dikwijls van een kale kermis terug aangezien dergelijke scenes niet voor het rapen liggen wanneer je op safari bent. Als je weet hoelang beroepsfotografen in dergelijke gebieden vertoeven om een mooie portofolio samen te stellen weet je genoeg.

                In ieder geval: hartelijk dank aan iedereen voor het bekijken van deze foto's.
                Ook genoeg reeds in de reservaten geweest om te weten dat het inderdaad niet alle dagen bingo is. Het is moeilijk om steeds weer de hoge standaard te halen. Het was een reactie omdat ik hier al veel ander wekr van jou zien passeren heb. Maar vooral, keep up the good work

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

                  Ik ben akkoord met je opmerking dat deze foto's minder mooi zijn dan vorig werk. Maar zoals je zelf zei het kan niet altijd top zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

                    tweede is toppie!
                    Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto's uit de Okavangodelta - safari

                      Dag johan,

                      Hetzijn opnieuw weer mooie foto's, maar dan vooral door de setting, de uniekheid van het gebied en de tafereeltjes.
                      Ook ik volg iedere keer je foto's opnieuw, en ik denk dat je iets meer kunt halen uit je foto's door iets meer aandacht te besteden aan de compositie van de beelden.
                      Beschouw dit als opbouwende kritiek uiteraard hé !


                      groeten,

                      Kruger

                      Comment

                      Working...
                      X