Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Brede Kijk Op Parijs.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een Brede Kijk Op Parijs.

    Deze foto's zijn getrokken tijdens een weekendje Parijs met mijn ouders, en dit in de herfst van vorig jaar.
    Parijs is zonder twijfel een erg fotogenieke stad, al is het niet altijd even makkelijk om geen overbevolkte foto's te krijgen. Maar met wat geduld, het juiste tijdstip, en wat geluk gaat het wel.
















    Graag jullie mening!
    Last edited by Drooze; 19 mei 2008, 18:11.
    || Photography Blog ||

  • #2
    Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

    wow~ dat was een interessant schot van Parijs, houd ik werkelijk van de manier de toren van Eiffel van die afstand was ontsproten. kunt u me over de vertellen plaats waar u dat schot! kreeg?
    Dag Gogue

    Comment


    • #3
      Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

      vind die uiteen wijkende gebouwen, ten goede van de eiffeltoren leuk gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

        Sterke opnamen, en 'k twijfel tussen de eerste en de laatste.

        Mvg, Jochen
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

          composities van 1 en 2 zijn mooi ! Ik vind je zwart-wit omzetting wel niet zo super geslaagd. Misschien ook iets meer onderbelichten zodat de lucht er iets beter uitkomt ? Zou volgens mij wel een meerwaarde betekenen.
          www.wannabes.be ~ www.morlion.net ~ Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

            Ik ga voor de laatste, ferm knap gedaan
            Greetz,
            Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

              Drie mooie compo's. De eerste is vanaf Trocadero genomen. Heb wel de indruk dat de Eifeltoren een klein beetje scheef staat, maar niet storend.
              Mooi gedaan.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

              Comment


              • #8
                Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                De eerste is inderdaad op trocadero genomen.
                Was eigenlijk nog niet zo'n makkelijke foto, als ik mij goed herinner. Want de eiffeltoren staat eigenlijk niet in het midden tussen de 2 gebouwen, dus ik moest een beetje foefelen om toch die indruk te wekken.

                Pieter.morlion:
                Mja, ik heb er echt lang mee zitten spelen, tot ik er wat gelukkig mee was. 't was echt een witte lucht die dag, dus in plaats van puur wit, krijg ge een grijze lucht, ook niet ideaal vond ik.
                En 't is dat ik er maar 2 dagen was, anders was ik wel teruggekomen op een dag met iets dramatischere lucht.

                Bedankt zeker voor de commentaar!
                || Photography Blog ||

                Comment


                • #9
                  Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                  drie mooie platen.
                  Ik verkies... trom trom trom... nr. 1 zonder twijfel de sterkste voor mij
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                    pffff 1 is echt knap. Nieuwe kijk op zo'n bekend onderwerp. Dat is niet velen gegeven. Voor de serie had ik het mooier gevonden als de laatste ook in zw/w geweest zou zijn. Knappe serie.
                    Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
                    Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
                    Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                      Eerste en tweede vind ik echt knap gezien Echt originele invalshoek. Heb je er zo nog?
                      Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                        Eerste twee zijn inderdaad prachtig qua compositie. Ik vind de omzetting ook
                        geslaagd. Het lijken wel shots uit een film van Truffaut of Godard
                        http://www.pbase.com/lubou/some_pics

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                          Jij houdt blijkbaar van symmetrieën. 't Is je hier blijkbaar goed gelukt (na wat foefelen, zoals je het zelf omschrijft). Proficiat. Mooie reeks.
                          gegroet, Ludo

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                            Eerste is voor mij het beste beeld. Kan nog beter als je de onderste zwarte boord wegcropt.
                            Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                            And why do we fall, Bruce?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een Brede Kijk Op Parijs.

                              Ik ga voor de laatste vind ook de zw/w omzetting niet zo denderend. De laatste past misschien ook in de challenge driehoeken
                              "The important thing is not the camera but the eye..............

                              but the camera helps "

                              Comment

                              Working...
                              X