Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panasonic dmc fz8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • panasonic dmc fz8

    Op dit toestel is er geen nederlandstalig screen, kan men dit downloaden, en als het kan hoe gaat men te werk.

    Ik heb het nederlandstalige handleiding.

  • #2
    Re: panasonic dmc fz8

    Dat snap ik niet goed!! Bedoel je dat je geen nederlands krijgt op je lcd-screen?
    Ik heb een panasonic fz18 en daar is dat wel op,en ik denk op die van u ook!

    Probeer dit even: Zet het programmawiel van boven op de "P" stand en druk dan op menu...dan neem je in plaats van dat kodak afbeeldingkje die sleutel daar onder,dat doe je met de onderste richtingtoets dan ga je in het menu kom je op klokinst.dan gewoon naar boven en heb je taal naar keuze...

    Allez als je dat specifiek bedoelt..

    Grtz Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: panasonic dmc fz8

      Oorspronkelijk geplaatst door chinka Bekijk bericht
      Op dit toestel is er geen nederlandstalig screen, kan men dit downloaden, en als het kan hoe gaat men te werk.

      Ik heb het nederlandstalige handleiding.
      Je bedoelt dat het instelscherm van de camera geen keuze heeft om Nederlands te kiezen als default instelling? In dit geval denk ik dat je er weinig kan aan doen, tenzij de fabrikant een software update zou aanbieden via de website.

      Een Nederlandstalige gebruikershandleiding kan je wel via de wbsite van de fabrikant downloaden : http://support.panasonic.be/shop/dat...-DMCFZ8_NL.pdf

      Ondertussen heb ik die handleiding even bekeken, op pagina 28 van deze PDF file kan je lezen hoe je de taal toch kunt veranderen naar Nederlands . . . succes
      Last edited by Franciskine; 17 mei 2008, 17:23.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: panasonic dmc fz8

        Gewoon knop "set", daarna naar set-up gaan, laatste pagina "TAAL" en je kan kiezen uit 12 talen... (waaronder nederlands)

        vriendelijke groeten

        Comment


        • #5
          Re: panasonic dmc fz8

          Dank u voor de info, zal dit even proberen. Laat wel iets weten.

          Comment


          • #6
            Re: panasonic dmc fz8

            Heb het zo pas eens geprobeerd, maar jammer genoeg, staat op mijn toestel alleen maar frans, engels, duits, spaans, italiaans en japaans op.
            Geen probleem zal verder werken in het frans.
            Ik dank jullie voor de info.

            Comment


            • #7
              Re: panasonic dmc fz8

              Toestel in het buitenland gekocht?
              Amerikaanse toestellen hebben klaarblijkelijk enkel de talen die je opgeeft.

              Jos
              Last edited by Josp; 17 mei 2008, 18:58.
              Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

              Comment


              • #8
                Re: panasonic dmc fz8

                Inderdaad Jos, maar geen probleem hoor, zal zo verder werken.
                Laat nog we iets zien van mij.
                Groeten
                Chinka

                Comment

                Working...
                X