Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D Cash back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 40D Cash back

    Ik kocht zopas een 40D en betaalde 888 € , in de winkel zei men dat er ook nog 150€ cash back opzit.
    Ik heb naar de Canon site geweest, en daar het formulier ingevuld, en verzonden , je moet het afprinten, en ik versta dat je deze pagina's ook moet opsturen, is dit zo, het zijn 5 pagina's en ze hebben het toch al gekregen online dacht ik ?? .
    Samen met de aankoopfactuur en de barcode van de doos, is dit al een dik pak voor in een enveloppe.
    Weet iemand hoe het juist moet ?
    Bedankt.
    Klein kodakske

  • #2
    Re: 40D Cash back

    Mag ik even off-topic vragen in welke winkel je de 40D gekocht hebt voor 888€?

    Comment


    • #3
      Re: 40D Cash back

      Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
      Ik kocht zopas een 40D en betaalde 888 € , in de winkel zei men dat er ook nog 150€ cash back opzit.
      Ik heb naar de Canon site geweest, en daar het formulier ingevuld, en verzonden , je moet het afprinten, en ik versta dat je deze pagina's ook moet opsturen, is dit zo, het zijn 5 pagina's en ze hebben het toch al gekregen online dacht ik ?? .
      Samen met de aankoopfactuur en de barcode van de doos, is dit al een dik pak voor in een enveloppe.
      Weet iemand hoe het juist moet ?
      Bedankt.
      Het is inderdaad zo. Het zijn maar de eerste 3 of 4 pagina's die van tel zijn hé. Ik niet alles samen en stuur deze zo op. Ik neem wel eerst een kopie van ALLES dat ik verzend, zodat bij eventuele problemen toch nog iets in handen heb. Vegeet niet dat Iban en bic ingevuld worden zoals het hoort.
      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: 40D Cash back

        Te lange leste:
        Aangetekend opsturen
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment


        • #5
          Re: 40D Cash back

          Waar heb je die gekocht?
          Canon!

          Comment


          • #6
            Re: 40D Cash back

            Hoi,

            Ik heb op 2 mei een 40D gekocht met een 17-85mm in kit.
            Cashback voor deze kit is 200€. Op de canonsite de aanvraag tot cashback ingevuld en afgeprint. Ik heb de 3 pagina's met de voor hen belangrijke gegevens
            + de barcode van de doos + een copie van het aankoopbewijs opgestuurd naar Ierland.
            Normaal gezien krijg je een bevestigingsmail van de ontvangst van het online formulier. In die mail staat normaal ook nog een trackingcode, zodat je kan zien wat de status van jou aanvraag is.
            Omdat ik die mail na 2 weken nog niet gekregen heb ik gisteren even naar het nummer wat ze vermelden op de site gebeld.
            Een vriendelijke medewerker van Canon heeft toen even gecheckt bij die dienst in Ierland wat mijn status was.
            2 minuten later wist ik dat mijn aanvraag ontvangen en reeds verwerkt was en mijn 200€ kortelings op mijn rekening zou staan.
            Dus ik verwacht half volgende week mijn 200€ op m'n rekening.

            mvg

            Comment


            • #7
              Re: 40D Cash back

              Oorspronkelijk geplaatst door Javabra Bekijk bericht
              Mag ik even off-topic vragen in welke winkel je de 40D gekocht hebt voor 888€?
              digitalstreet, een tientje meer.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: 40D Cash back

                OK, Dank je wel . zal de eerste drie dus onder ontvangstbewijs verzenden.
                samen met de rest.
                De canon komt van de mediamarkt, was een promotieactie die ik op TV zag. Op alle canonproducten - 11 %
                Klein kodakske

                Comment


                • #9
                  Re: 40D Cash back

                  Pf, ik zie zo goed als elke dag die reclamefilmpjes, en die van Canon mis ik dan

                  Comment


                  • #10
                    Re: 40D Cash back

                    Je moet de 5 of 4 velletjes opsturen naar Ierland het adres staat erin,en de andere gekopieerde zelf houden . Heb je ze nog niet gekopieerd?? . Wel even doen, je weet nooit, als de post niet aankomt heb je nog een kopie.
                    Je moet de aankoop bon ook kopieren, het kopie van deze aankoopbon moet je erbij opsturen met het orginele kartonnetje met code van de doos, wat je kan uitknippen. Het laatste ook even kopieren en deze kopie van de code van de doos bewaren.
                    Als je dat gedaan hebt kan je na een maand het geld op je rekening verwachten.
                    Ik heb het net ontvangen en 16-04-08 opgestuurd.
                    Je kan na een paar dagen kijken of het al in behandeling is op dit adres.
                    Stay ahead of the game with SubmissionStatus. Effortlessly monitor your journey, take control of your progress.

                    Je vult daar in: je mailadres wat je ingevuld hebt op je opgestuurde formulier en je vult in: je eerste serie Online Reference Nummers met een W ervoor.
                    We hebben dit al een keer besproken op dit adres
                    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
                    Last edited by Forestwalker; 17 mei 2008, 23:55.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 40D Cash back

                      Hoi,

                      Om een mijn vorige post te updaten;
                      Vandaag heb ik van Canon mijn 200€ cashback op mijn rekening gestort gekregen.

                      mvg

                      Comment


                      • #12
                        Re: 40D Cash back

                        De 14e niet-getekend opgestuurd, nu op mijn rekening.

                        Mij hoor je niet klagen!

                        Comment


                        • #13
                          Re: 40D Cash back

                          Weet er iemand hoe lang die actie in Mediamarkt loopt ?
                          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 40D Cash back

                            Ik dacht dat dat maar 1 dag was...

                            Comment


                            • #15
                              Re: 40D Cash back

                              tevreden van de camera? waarom die verkozen boven de 450D?
                              ben aan het twijfelen tussen nu kopen of wachten op de 5D Mk II (when that ever comes)
                              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                              Comment

                              Working...
                              X