Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF assist beam aanzetten via 1DmkII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AF assist beam aanzetten via 1DmkII

    ik zit nu wat foto's te nemen, maar ik merk dat mijn AF assist beam van de 430ex niet meer wil oplichten...

    op mijn 1DmkII heb ik dit probleem, maar als ik de flitser op mijn 400D zet werkt de AF assist wel nog. ik heb nu geen handleiding van mijn toestel bij aangezien ik op locatie zit.
    weet er iemand waar ergens ik de AF assist functie op mijn 1D kan terugvinden? in persoonlijke functies vind ik hem niet terug...
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: AF assist beam aanzetten via 1DmkII

    Ik weet wel dat de AF assist bij mij op de MKIII niet werkt als je foto's maakt in de AI servo stand, op de one shot stand doet ie keurig zijn werk. Misschien is dat de oplossing?
    Canonvijfdeemarkdrie

    Comment


    • #3
      Re: AF assist beam aanzetten via 1DmkII

      Je vindt die instelling terug onder P.Fn-15 maar die kan je alleen met de bijgeleverde software instellen!!! Normaal gesproken staat hij van fabriekswege al aan. Dus zijn mischien je flitsvoet contacten wat vuil...


      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      ik zit nu wat foto's te nemen, maar ik merk dat mijn AF assist beam van de 430ex niet meer wil oplichten...

      op mijn 1DmkII heb ik dit probleem, maar als ik de flitser op mijn 400D zet werkt de AF assist wel nog. ik heb nu geen handleiding van mijn toestel bij aangezien ik op locatie zit.
      weet er iemand waar ergens ik de AF assist functie op mijn 1D kan terugvinden? in persoonlijke functies vind ik hem niet terug...

      Comment


      • #4
        Re: AF assist beam aanzetten via 1DmkII

        Oorspronkelijk geplaatst door Durk Bekijk bericht
        Je vindt die instelling terug onder P.Fn-15 maar die kan je alleen met de bijgeleverde software instellen!!! Normaal gesproken staat hij van fabriekswege al aan. Dus zijn mischien je flitsvoet contacten wat vuil...
        inderdaad, mijn voetje stond wat los. heb het terug vastgevezen en af assist werkt weer
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: AF assist beam aanzetten via 1DmkII

          Factuur voor Durks consultancy-fee volgt
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X