Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 40D op Kapaza?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 40D op Kapaza?

    Hallo iedereen,
    Ik ben op zoek naar een Canon EOS 40D. De prijs varieert tussen de 940-1000 euro (body alleen-zonder cashback). Nu staat er sinds kort een advertentie op Kapaza van een kerel uit Leuven die nieuwe bodies verkoopt aan 825 euro (zonder cashback). Hij beweert dat er een factuur bij is (nodig voor de cashback) en garantie.
    Het is toch een stuk goedkoper dan de meeste prijzen maar ergens heb ik mijn twijfels over dit aanbod. Heeft iemand hier enige ervaring mee?

    Tx for advice!
    rockyb

  • #2
    Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

    Met spullen op Kapaza kopen op zich is er niets mis, maar net zoals op alle online veilingen kan je er ook de verkeerde mensen treffen.

    Je zegt "Bodys". Heeft hij er dan meerdere? Hoe komt hij eraan?
    Verkoopt hij prive of is hij een handelaar?
    En voor jou belangrijk: krijg je er ook garantie op?

    Ik zou hem eens een paar vragen stellen en kijken of de antwoorden geloofwaardig zijn.
    Ikzelf zou zo niet kopen, liever in de winkel of een goeie tweedehands van
    een privepersoon.
    Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

      Ik ben zelf eens gaan kijken en heb er toch ook vragen bij. De verkoper is een zekere Giele die 1 feedback achter zijn naam heeft staan. Deze feedback is positief maar of je waarde kan hechten aan 1 reactie ?
      Misschien dat ik ook wel eens een vraag stel, ben immers van Leuven dus kan ik het perfect zelf gaan afhalen he . Ik hou je op de hoogte.
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

        Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
        Hallo iedereen,
        Ik ben op zoek naar een Canon EOS 40D. De prijs varieert tussen de 940-1000 euro (body alleen-zonder cashback).
        Op een Canon 40D body krijg je toch tot 30 juni 150 euro cashback? Dus als je hem rond de 950 euro kan kopen (bv. bij Konijnenberg, Studio 73) dan betaal je uiteindelijk maar 800 euro. Dat is minder dan bij Kapaza...

        Groeten,
        Jeroen
        http://www.jvermeulen.be

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

          dit kreeg ik als antwoord:

          Beste,
          Er zit een engelse handleiding bij maar deze kan ook in het nederlands gedownload worden.
          Via Rembours betalen moet wel mogelijk zijn, ik kijk dit straks eventjes na.
          Moest er iets aan het toestel schelen kan je steeds bij mij terecht.
          Met vriendelijke groeten
          M.

          Hallo,
          Via UPS lijkt me wel interessanter want ik woon in WVL. Kan ik dan aan UPS betalen? Kunt u me ook nog eens laten weten of er een nederlandse of engelse handleiding bij zit? En hoe gaat het in zijn werk voor de garantie?
          Mvg

          Beste,
          Het toestel kan afgehaald worden in Leuven. Wanneer maakt niet uit.
          Meestal verstuur ik wel de goederen via UPS (Kost je 10 euro en je hebt de zening de volgende dag + verzekerd)
          Er zit een geldig aankoopbewijs bij!
          Met vriendelijke groeten
          M.

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

            tav Jeroen Vermeulen
            De 825 euro is zonder cashback. Dus daar zou nog eens 150 euro van afkomen = 675 euro.

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

              ook op dit forum staat er één bij "aanbiedingen"

              even onderhandelen misschien?

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

                Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
                tav Jeroen Vermeulen
                De 825 euro is zonder cashback. Dus daar zou nog eens 150 euro van afkomen = 675 euro.
                Okay, ik was eventjes niet mee. Ik dacht dat je met die 'zonder cashback' bedoelde dat je geen aanspraak meer kon maken op de cashback (bijvoorbeeld doordat het om parallel-import gaat). Ik vergiste me dus.

                Groeten,
                Jeroen
                http://www.jvermeulen.be

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

                  Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
                  Hallo iedereen,
                  Ik ben op zoek naar een Canon EOS 40D. De prijs varieert tussen de 940-1000 euro (body alleen-zonder cashback). Nu staat er sinds kort een advertentie op Kapaza van een kerel uit Leuven die nieuwe bodies verkoopt aan 825 euro (zonder cashback). Hij beweert dat er een factuur bij is (nodig voor de cashback) en garantie.
                  Het is toch een stuk goedkoper dan de meeste prijzen maar ergens heb ik mijn twijfels over dit aanbod. Heeft iemand hier enige ervaring mee?
                  Tx for advice!
                  rockyb
                  Vraag zijn adres gegevens eens en zijn gsm-nr, dan neem ik wel eens contact met em op. Ik wil wel eens gaan kijken wat ie zo allemaal heeft, ik ben namelijk ook van leuven.
                  Misschien heeft ie voor mij ook nog iets interessants

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

                    Bij camera-express kost ie momenteel 879 euro, inclusief nederlandstalige handleiding, en daar bovenop een geldige cashback. opsturen kost 20 euro, maar ik heb met dit bedrijf zeer goede ervaringen.
                    Eos 5DII - Eos 40D
                    EF 16-35 f/2.8L USM II - EF 24-105 f/4L IS USM - EF 70-200 f/4L IS USM - EF 100 f/2.8L IS USM MACRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

                      Hij heeft ondertussen bevestigd dat ik het ter plaatse zou kunnen afhalen of dat een levering zelfs tot de mogelijkheden behoort omdat het toch in Leuven is.

                      Het lijkt er vreemd genoeg tot nu toe op dat alles in orde is. Hij biedt ook de Nikon D300 aan.

                      Persoonlijk hou ik het toch liever op een bekende winkel en betaal ik wel een beetje meer.
                      Mvg,David
                      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

                        Al iemand de waar vast gehad? Kerel te betrouwen?

                        Grts Jan
                        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon EOS 40D op Kapaza?

                          Nu 799,99 -150= 650 euro!
                          Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

                          Comment

                          Working...
                          X