Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?



    en de D3 voor 2099€ ???

    Kan iemand dit uitleggen ?
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

  • #2
    Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

    Zie de user reviews in jou link!

    Comment


    • #3
      Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
      Zie de user reviews in jou link!
      Right:

      How is it possible so cheap. Normal retail price is 1450 euro for a D300. Can you explain please? Most appreciated.
      2008-05-14 04:10:27
      Products derectly purchased from manufactory, online shop, efficient processes, less taxes, a reasonable profit. That's the reason. Please see FAQ, you will know more.
      Administrator: escgate Reply at 2008-05-14 04:54:31
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

        toch ongeloofelijk..
        ziet er allemaal redelijk "normaal" uit die site...

        wordt blijkbaar nog gevolgd;
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

        Comment


        • #5
          Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

          voor mij een D3 en een 5D ! ik geef je 200 euro extra voor de moeite, bij het overhandigen van de toestellen natuurlijk !

          de hele site stinkt naar debiele oplichterij

          PAYPAL logo indien aanwezig MOET ALTIJD link zijn naar de hoofdsite, VISA etc ... anders mag het niet op een site. Ze krijgen die dingen om te embedden op de site en ze zijn altijd interactief...

          'hello i am the widow of the late mr. Johnson, president of the bank 'nigeria national bank' and have $10 m i will send you but you have to send me $10.000 first to know i can trust you !

          en zeggen dat er belgen zich aan laten vangen !!!!!

          sites meteen melden bij de fraude.

          'ziet er normaal uit'???

          de marktprijs van vb een 5D met 24-105 is geen 1700 euro maar 2500 euro

          Comment


          • #6
            Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

            Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
            'ziet er normaal uit'???
            ik bedoel uiteraard opbouw van de site, met die prijzen kan dat natuurlijk niet !!
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

              If it's too good to be true, ...
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                Dit is toch ongeloofelijk. En steeds meer en meer kom je dit tegen. Er stond onlangs ook eens een d200 in de tijd in aanbieding verkoper was van regio brugge.

                Dus ik eens mailen en zien wat voor antwoord ik terug ging krijgen.

                Sorry but i'm just in londen, you may send the money to tis number .... and i will send it to you if a have the money.

                All้ was toch zoiets.

                Spijtig dat er altijd mensen zijn die erinlopen. iets goedkoper ja. Maar zo'n prijzen zijn belachelijk.
                nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

                Comment


                • #9
                  Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                  Ongeloofelijk inderdaad. Vooral ongeloofelijk dat mensen er zelfs nog maar een klein beetje in geloven
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                    ik bedoel uiteraard opbouw van de site, met die prijzen kan dat natuurlijk niet !!
                    taalfouten เ volont้, foute prijzen, NIET-actieve logo's van Paypal Visa etc... 4 jaar europese garantie!!! wat heeft hij meer dan een europese shop? dat toont aan dat het allesbehalve een shop is, verkoopspraatjes waar enkel chinese plattelandsbewoners in geloven.

                    dat zijn weggevers.

                    misschien heb ik meer ervaring omdat ik soms websites maak, maar ik lees daar gewoon een niet zo slimme chinees die denkt dat hij de hele wereld in het ootje kan nemen, ze worden wel beter maar je kan mij toch niet vertellen dat deze site geloofwaardig overkomt...

                    japanse websites zijn credible, die merken zijn japans, japan is een ontwikkeld land... maar china, das een economische jungle, ze zouden daar een goudvis namaken ipv te kweken als het sneller en goedkoper was.

                    Comment


                    • #11
                      Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                      Ik heb ook regelmatig gereageerd op een "unbelievable" advertentie. Komt de aanbieder ook uit Londen. Toevallig zit ik regelmatig in Londen en probeer ik een ontmoeting te arrangeren, denk je dat dat lukt. Mooi niet. Ik krijg dan nooit meer een mail retour.

                      Meestal doe ik het om een beetje te jennen. Ik hoop ook altijd dat meerdere mensen dat doen, zodat ze er in ieder geval een hoop werk aan krijgen. Als iedere kijker een standaard reactie zou geven en je krijgt dan soms zo'n 700 mails binnen, leer je het misschien ook wel af/of niet, maar dan heb ik voor mezelf toch weer een prettig gevoel

                      Ok้, ik heb ook andere dingen te doen, voordat ik hier weer op wordt aangevallen

                      'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                      Comment


                      • #12
                        Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                        Ik vermoed sterk dat deze goederen illigaal worden opgestuurd.
                        Dus er komt geen BTW op.
                        Maar indien ze aan de grens worden onderschept dan moet jij wel de BTW betalen en waarschijnlijk nog een boete, of een boete en inbeslagname.
                        Dus afblijven van die handel.
                        Mocht er zich toch iemand riskeren voor mij dan een Canon EOS 1D Mark III en bij aflevering aan mijn duer geef ik je net als VoN_DamN 200 extra.
                        canon
                        www.Pictostijn.net
                        https://www.facebook.com/Pictostijn

                        Comment


                        • #13
                          Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                          Efkes opgezocht wie dit geregistreerd heeft
                          De naam en adresgegevens zeggen genoeg denk ik

                          Whois Domain Name ..................... escgate.com
                          Name Server ..................... dns23.hichina.com
                          dns24.hichina.com
                          Registrant ID ................... hc418861287-cn
                          Registrant Name ................. adsdas adsds
                          Registrant Organization ......... asdd
                          Registrant Address .............. saddasadsdsaas
                          Registrant City ................. sadads
                          Registrant Province/State ....... adsasd
                          Registrant Postal Code .......... 330029
                          Registrant Country Code ......... CN
                          ...
                          ....
                          Oh ja, het internetadres werd op 02/05/08 pas geregistreerd
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                          Comment


                          • #14
                            Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                            ik kan jullie ้้n ding zeggen over alles wat in china wordt verkocht DOE HET NIET , ik heb vorig jaar via e-bay een gps gekocht in china normale prijs was 799 euro en ze verkochten ze daar voor 370 euro , uiteindelijk zijn we opgelicht geweest door die verkoper want we hebben nooit iets ontvangen en met waarschijnlijk nog een hoop andere mensen , wij zijn deels wel vergoed geweest door e-bay maar zijn toch een deel van ons geld kwijt , en de site en de artikkels op e-bay zagen er ook zo goed uit maar zoals je ziet laat jullie er niet aan vangen puur bedrog .

                            en zoals men zegt : een ezel stoot zich geen twee maal aan de zelfde steen .

                            Groeten Peter

                            Comment


                            • #15
                              Re: D300 = 699€ - D3 = 2099€ ? ! ?

                              Misschien kan dat helpen voor de prijzen
                              Dus: AFBLIJVEN !!!!!!!

                              Deze is niet van escgate maar een dealer van china. heb ook een paar foto's gekegen en het lijk wel een D300 .. echt goed kopie..



                              No,they are made in china, they have the same looks as original, same factions as original, you can use them as original completely.



                              You can call them high copy.Much clients are fond of our cameras,they are top quality and very competitive prices.



                              Hope we will have pleasent cooperation.





                              Sincerely

                              Keen



                              <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" />




                              To: replaced_email@hotmail.com
                              Subject: RE: Quote for Nikon D300
                              Date: Wed, 21 May 2008 11:44:48 +0200
                              From: olivier@olliec.be

                              Hello again Keen
                              'If it can be provided worldwide warranty,that should be original.The price of original Nikon D300 is more than $1700/pc,not $718/pc,do you understand?'

                              No, I don't really understand what you mean with that.. Are they fake cameras??

                              Let me know

                              On Wed, 21 May 2008 17:33:38 +0800, eeee wrote:

                              .hmmessage P { margin:0px; padding:0px } body.hmmessage { FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY:Tahoma }

                              Dear Olivier,

                              Thank you for your mail.

                              Our cameras are made in china,we provide two years warranty for our cameras,not worldwide.

                              If it can be provided worldwide warranty,that should be original.The price of original Nikon D300 is more than $1700/pc,not $718/pc,do you understand?

                              Hope we will have pleasent cooperation.

                              Sincerely

                              Keen
                              Ollie
                              www.olliec.be

                              Comment

                              Working...
                              X