Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het gegeven indachtig...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het gegeven indachtig...

    dat Showcase Natuur -en landschappen soms eerder "Showcase wolken met HDR saus" lijkt,toog ik op pad.Wolken wil ik,wolken wil ik,dacht ik bij mezelf,en zie:als agnost werd mijn bede verhoord!Ik stond erbij,keer ernaar,en drukte af!
    Spreekt vanzelf dat ik natuurlijk hier en daar softwarematig de natuur wat geholpen heb.

    Walter











    D850

  • #2
    Re: Het gegeven indachtig...

    Bij de eerste en de derde foto valt het héél erg op dat er gephotoshopt is!
    Op de eerste zit er een soort waas over de grond en vind ik dat er veel te veel lucht aanwezig is en te weinig aarde (maar dat laatste is eerder persoonlijk).
    Op de derde is er duidelijk links aan de bomen iets niet pluis...
    My Flickr page!

    Comment


    • #3
      Re: Het gegeven indachtig...

      Bij de 2de is er ook iets niet pluis met de bomenrij links..
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

      Comment


      • #4
        Re: Het gegeven indachtig...

        met bewerken is de aandacht hè veel naar de voorgrond gegaan ipv naar de wolken.
        bij de laatste lijkt het mij, dat je de wolken 180 graden hebt gedraaid.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Het gegeven indachtig...

          Vreemde bewerkingen die de natuur niet ten goede komen.
          Het derde beeld had het grootste potentieel!
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

          Comment

          Working...
          X