Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serres te Laken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Serres te Laken

    Het goede weer van het voorbije lange weekend nodigde uit om op stap te gaan.
    De serres van Laken mochten hier niet aan ontbreken natuurlijk.

    Welliswaar een overrompeling van jewelste en uren aanschuiven, maar uiteindelijk toch een blik kunnen opvangen van de prachtiche architectuur.

    Enjoy, or hate it...







    Commentaar hoor ik graag.

    T.
    My flickr space

  • #2
    Re: Serres te Laken

    Voor mij de eerste, de sterk contrasterende dreigende lucht die op't eerste zicht nattigheid gaat brengen, en't fragiele van al dat glas...jaja kan ik wel smaken,
    De tweede vind ik qua symetrie wel goed, maar om recht naar boven toe in een serre dan ook nog de juiste belichting te vinden waardoor de planten nog een beetje tot hun recht komen....dat lijkt me een zware klus, inflitsen is hier niet aan de orde aangezien de planten vrij hoog reiken , dus was technisch lijk me wel de moeilijkste. Wat betreft de derde, die vind ik net iets te krap, dat deel van de serre( ook op foto één te zien) had ik toch graag wat groter gezien ( ik weet niet of een ander standpunt daar een optie was?)
    Globaal toch wel een goed beeld van wat de architectuur daar in z'n mars heeft!

    Mvg, Wim.

    Comment


    • #3
      Re: Serres te Laken

      Eerste foto is prachtig. Mooi (tikkeltje dreigend weer) en sfeervol vastgelegd
      http://www.pbase.com/lubou/some_pics

      Comment

      Working...
      X