Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 450D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 450D

    Vrijdag heb ik uiteindelijk de beslissing genomen en heb ik mij, na lang raadplegen op dit forum, de Canon 450D aangeschaft bij Foto Rubens in Wilrijk. Ikzelf ben van het brusselse, maar ik vond de verplaatsing tot Wilrijk zeker meer dan de moeite waard. Stukken goedkoper in vergelijking met de winkels in het brusselse (Media Markt, Photohall, ...) en de service was buitengewoon prima.

    Ook zeker en vast dank aan dit forum (moderators en leden), waardoor ik heel veel vragen heb beantwoord gekregen alvorens over te gaan tot aankoop. Groeten.

  • #2
    Re: Canon Eos 450D

    Veel succes met je camera avn een andere Brusselaar die ook naar Wilrijk fietst voor de kwaliteit van de winkel.
    Als je eens samen op pad wil, laat iets weten.
    Welke lens heb je gekozen ?

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos 450D

      Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
      Welke lens heb je gekozen ?
      De kitlens EF-S 18-55 IS. Aangezien enkel de body niet op voorraad was, en de commentaren over deze lens op dit forum positief waren, heb ik dan maar om te beginnen de camera met kitlens aangeschaft. Zeker niets op aan te merken. Ik heb er al enkele foto's mee gemaakt, en de kwaliteit is .

      Nu ben ik wel al op zoek naar een objectief met een groter zoombereik, maar daar is mijn keuze nog niet gemaakt.

      Comment


      • #4
        Re: Canon Eos 450D

        Als je de 70-300 IS USM eens wil testen kom je maar eens af.

        Comment


        • #5
          Re: Canon Eos 450D

          Hoi daar,

          Ik heb mij ook een Canon 450D besteld samen met de kitlens en ook nog een 55-250 mm de laatste nieuwe met stabilisator...heb er goede feedbacks van gelezen en ook al mooie testfoto's.

          Succes met je aankoop

          grtz Dirk
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

          Comment


          • #6
            Re: Canon Eos 450D

            Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
            Als je de 70-300 IS USM eens wil testen kom je maar eens af.
            Dank je voor de aanbieding, maar ik denk dat ik ga kiezen voor de Canon EF-S 55-250mm F:4.0-5.6 IS.

            Comment

            Working...
            X