Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Camera

    Ik zoek dus een digitale camera.
    In mijn prijsklasse was m'n oog (bij mediamarkt) gevallen op de Canon PowerShot A570 IS & de Canon Ixus 70.
    Nu geniet de A570 mijn voorkeur omdat die er toch wat steviger uitziet en beter in de hand ligt en met AA batterijen werkt.
    Er zullen hier wel enkele kenners zijn, dus wou ik vragen wat die mij aanraden!

    EDIT: Net ook de Canon 590 IS eens bekeken, lijkt me ook een goed toestel, iemand ervaring mee?

  • #2
    Re: Nieuwe Camera

    Oorspronkelijk geplaatst door exCite Bekijk bericht
    Ik zoek dus een digitale camera.
    In mijn prijsklasse was m'n oog (bij mediamarkt) gevallen op de Canon PowerShot A570 IS & de Canon Ixus 70.
    Nu geniet de A570 mijn voorkeur omdat die er toch wat steviger uitziet en beter in de hand ligt en met AA batterijen werkt.
    Er zullen hier wel enkele kenners zijn, dus wou ik vragen wat die mij aanraden!

    EDIT: Net ook de Canon 590 IS eens bekeken, lijkt me ook een goed toestel, iemand ervaring mee?
    Ik kan je alleen maar zeggen dat ik voor een litium ion batterij gevoed toestel zou kiezen. Omdat dit type van batterij beter is. Minder slijtage heeft dan Metaal hydride enzo. Ik had er vroeger in ieder geval veel last mee.

    Wat de canon compact reeks betreft kan je eigenlijk niets mis mee doen. Kijk wat je nodig hebt, en kies in functie hiervan je toestel. De powershot reeks heeft hierbij mijn voorkeur.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Camera

      Vader van m'n vriendin is verkoper van batterijen en die zei me, da als je goede oplaadbare batterijen hebt, da je er ook niks meer mee mis kan doen, dan zal ik idd zien welke m'n voorkeur geniet (prijs/kwaliteit).
      Alvast bedankt voor je reactie!

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Camera

        ik heb een paar maanden een Ixus 70 gehad. Het grote voordeel is dat het in een borstzak kan, maar minder leuk dan de Ixus V3 die ik daarvoor had. een beetje te klein voor mijn grote handen. Mijn dochter heeft een canon A680 met 4 AA's en dat is een zeer goede camera. Met topkwalitiet oplaadbare AA zal je goedkoper en langer kunnen fotgraferen dan met dat kleine(zeer dure) blokje dat in de 70 zit. De 570 heeft die 2 of 4 aa's nodig?
        Flickr één
        Flickr two

        Comment

        Working...
        X