Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Japanse Tuin Hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Japanse Tuin Hasselt

    De Japanse Tuin is niet bijster origineel, ik weet het, maar toch vond ik ze geslaagd..
    Nu aan jullie om je mening te spuien!







    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

  • #2
    Re: Japanse Tuin Hasselt

    Je derde is lekker abstract Enkel jammer van dat steentje dat er uitsteekt. De eerste twee komen te druk over en de takken geven absoluut geen meerwaarde.

    Mvg, Jochen
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Japanse Tuin Hasselt

      Ik heb de derde ook zonder het steentje.. Maar ik vond juist dat het steentje de aandacht wat afleidde wat ik persoonlijk een leuk effect vond.. Een beetje nonchalant.

      Bij de tweede vond ik persoonlijk dat juist zoals in een sprookje je door het beeld gezogen wordt.. Naar het middelpunt waar de "actie" is.

      Bij de eerste staan de takken er gewoon op omdat ik trachtte te breken met de cliché shots die er meestal van genomen worden..

      Maar da's natuurlijk mijn visie op de foto's.. Ik heb deze ook express niet in de beginpost gezet omdat ik wil dat mensen eerst hun eigen fantasie laten werken bij het zien van de foto's.. Is naar mijn mening altijd leuker

      Bedankt voor je reactie trouwens!
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

      Comment


      • #4
        Re: Japanse Tuin Hasselt

        Ik kies voor drie en twee. Drie vind ik wel iets hebben met dat steentje, en twee toch omwille van het standpunt.

        Grtz,
        Dany

        Comment


        • #5
          Re: Japanse Tuin Hasselt

          Hier ook twee en drie met 'n lichte voorkeur voor de derde.

          Comment


          • #6
            Re: Japanse Tuin Hasselt

            de 3de
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Japanse Tuin Hasselt

              het tweede standpunt komt mij bekend voor. zoek maar even.

              Comment


              • #8
                Re: Japanse Tuin Hasselt

                De derde is goed. Mét het steentje.

                Comment


                • #9
                  Re: Japanse Tuin Hasselt

                  Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                  het tweede standpunt komt mij bekend voor. zoek maar even.
                  Dat is wel héél toevallig ja Ach ja het leent er zich er ook wel voor hé.
                  Leuk dat je dit hebt opgemerkt!

                  Verder bedankt voor de positieve reacties!
                  Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                  Comment

                  Working...
                  X