Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verslaafd...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verslaafd...

    'tIs echt een verslaving geworden om reeën op de foto te zetten...
    deze foto vanmorgen genomen, niks bewerkingen,enkel re-sized en m'n handtekening erop.
    Ik ben er zeer tevreden mee , kan deze prent ook jullie goedkeuring wegdragen??? Laat maar horen!



    Alvast bedankt voor 't kijken.

    Mvg, Wim.

  • #2
    Re: Verslaafd...

    Tja wim wat moet ik er eens van maken ........is wel een lekker plaat dacht ik zo...misschien wat te centraal maar das geen zwaarpunt om de foto als niet goed te beschouwen.Nee ik vind hem wel mooi,alleen ik zou hem of wat hoger of juist lager plaatsen dan dat ie nu staat.

    Mvg Willem
    Durf bijna niks meer te zeggen

    Comment


    • #3
      Re: Verslaafd...

      je schrijft: ik zou hem of wat hoger of juist lager plaatsen dan dat ie nu staat.

      Daar heb ik even aan gedacht maar het ree(geit) z'n kop blijft daardoor nog steeds centraal in beeld, daar kon ik weinig verandering in brengen,vandaar dat ik er helemaal niet aan geknipt heb, maar ik begrijp jou standpunt helemaal.

      Mvg, Wim.

      Comment


      • #4
        Re: Verslaafd...

        Je zou hem ook wat naar rechts kunnen croppen natuurlijk. Dus links boven bv een stukje eraf. Maar dat is wat ik in je foto zie maar dat hoeft zeker niet jou visie te zijn natuurlijk.

        Mvg Vmotion
        Durf bijna niks meer te zeggen

        Comment


        • #5
          Re: Verslaafd...

          Bij deze nodig ik u uit om uw fotografische kennis eens aan te wenden en de foto eens te re-organiseren , 't is best mogelijk dat er dan een mooiere compo uit voortspruit, ik ben alvast benieuwd , dank bij voorbaat!

          Mvg, Wim.

          Comment


          • #6
            Re: Verslaafd...

            Ik dacht meer iets in de trant van dit maar das een persoonlijke keuze natuurlijk. Als je het niks vind dan haal ik hem natuurlijk weer weg.



            Mvg Vmotion
            Durf bijna niks meer te zeggen

            Comment


            • #7
              Re: Verslaafd...

              Oorspronkelijk geplaatst door WimV Bekijk bericht
              'tIs echt een verslaving geworden om reeën op de foto te zetten...
              En waar krijg je die reeën zo vlot voor je lens?

              Comment


              • #8
                Re: Verslaafd...

                idd, ik kan jou bewerking wel smaken, laat 'em maar staan , 'tgeeft een meerwaarde qua compo als aanvulling op de originele foto , bedankt zenne !

                Mvg, Wim.

                Comment


                • #9
                  Re: Verslaafd...

                  Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                  En waar krijg je die reeën zo vlot voor je lens?
                  Hier bij ons in de Kempen , als het biotoop geschikt is( zeer afwisselende plantengroei , weiland, etc...en vooral rust) zijn er op verschillende plaatsen reeën te zien , mits een beetje kennis en goeie weersomstandigheden .

                  Mvg, Wim.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verslaafd...

                    Knappe prent
                    Ik zou hem zo laten zoals hij is of iets subtieler schuiven met
                    het onderwerp dan Vmotion deed (met alle respect hoor).
                    Smaken verschillen
                    En denk eraan, "beter" is de vijand van "goed"
                    Mooie foto en ik weet hoe "vlotjes" dit gaat

                    Comment

                    Working...
                    X