Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

    Door de Maori's 'tears of the avalanche girl' genoemd. Tot de Oostenrijker Julius Haast het nodig vond om hem naar de keizer te noemen.

    De twee laatste foto's zijn van Fox Glacier iets verderop bij valavond, het dreigde te regenen in het eerste shot waarna ik vertrok. Na een kilometer wandelen brak er plots een laatste lichtstraal door de wolken met de derde als resultaat.







    Website http://www.kristofpattyn.be

    a lotta canonstuff

  • #2
    Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

    Grandioze natuur en prachtig vastgelegd - de eerste omwille van onder meer het lage standpunt - de tweede om zijn mooie variatie en de derde is mijn favoriet. Prachtig en beklijvend.
    gegroet, Ludo

    Comment


    • #3
      Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

      Prachtige natuur, en al even prachtig vastgelegd
      Voorkeur voor 1 en 3
      Filip De Vos - Foto albums

      Comment


      • #4
        Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

        bijzonder knap kleurenspel bij de 3e
        Een paar jaar terug hebben we in groep onder leiding van een gids de Franz Jozef bewandeld met spikes aan ...en wat een spectaculair zicht ginder boven op al dat blauw van de gletsjer ! NZ heeft toch een unieke natuur hé ! Wat mij betreft één van de mooiste landen ter wereld. Kijk dus graag eens terug naar deze adembenemende landschappen. Heb ondertussen ook de rest ontdekt op je site....olala...de herinneringen komen weer boven.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

          Dank je Lin, ik heb even gekeken bij uw foto's van Chili en ben onder de indruk . Had al gehoord van tijdelijke medereizigers van de natuurpracht ginder, ik geloof dat ik al een wens bij heb op mijn lijst . Nieuw-Zeeland is volgens mij het land met het meeste variatie op een verbluffend kleine oppervlakte. Toch heb ik het gevoel heb dat ik veel gemist heb op het Noordereiland... misschien nog ooit eens teruggaan

          Groeten
          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment


          • #6
            Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

            Zeer mooie landschappen, mooie kleursettings.
            Je laatste springt er voor mij uit omwille van de mooie kleuren en de sterke compo

            mvg,

            Roland

            Comment


            • #7
              Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

              die laatste is indrukwekkend Knappe foto met heel mooi licht en kleuren
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Franz Josef Glacier en Fox Glacier - Nieuw-Zeeland

                Aah,Nieuw Zeeland,ooit hoop ik er een keer te komen,met de Galapagos eilanden als tweede favoriet.
                Prachtige foto's,met derde als favoriet!



                Walter
                D850

                Comment

                Working...
                X