Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2H,foto's zien er blauw uit op intern schermpje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D2H,foto's zien er blauw uit op intern schermpje

    de foto's hebben meestal een blauwe schijn op het display van de camera,op de pc zijn ze perfect,zijn er nog met dit euveltje en wie heeft het reeds laten fixen?
    ook zie ik dat het scherm heel lichtjes zou flikkeren op de kleine lettertjes
    BD0968BE
    nikon
    D2Xs

  • #2
    Re: D2H,foto's zien er blauw uit op intern schermpje

    Oorspronkelijk geplaatst door boeboe Bekijk bericht
    de foto's hebben meestal een blauwe schijn op het display van de camera,op de pc zijn ze perfect,zijn er nog met dit euveltje en wie heeft het reeds laten fixen?
    ook zie ik dat het scherm heel lichtjes zou flikkeren op de kleine lettertjes
    Persoonlijk vond ik de kleurweergave van het D2H scherm niet schitterend. Ik weet dan ook niet of dit op te lossen is. Heb geen D2H meer, kan dus niet vergelijken met recentere body's.

    Het scherm van de D2H gebruikt een andere technologie waardoor het scherm flikkert. Het beeld is ook wat minder scherp. Bij de D2Hs is dit opgelost door een ander scherm.

    Jos
    Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

    Comment


    • #3
      Re: D2H,foto's zien er blauw uit op intern schermpje

      Op het scherm van de G9 zijn de foto's ook wat te blauw.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: D2H,foto's zien er blauw uit op intern schermpje

        dus dit blijkt dan toch gewoon normaal te zijn,als je het scherm van de D300 ernaast bekijkt is er toch een wereld van vooruitgang geboekt hoor

        zie dat een canon daar ook een beetje mee geconfronteert word
        BD0968BE
        nikon
        D2Xs

        Comment

        Working...
        X