Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eekhoorn koppeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eekhoorn koppeltje

    Na een heel weekend van wandelen in de bossen van het hartje ardennen zijn we ze dan toch op de terugweg tegen gekomen. Meneer en mevrouw eekhoorn.

    Het mannetje met de zwarte staart vermoed ik ( ik ben niet echt een eekhoorn kenner )







    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Eekhoorn koppeltje

    De tweede vind ik de mooiste, maar bij alle foto's heb ik moeite met de scherpte. (Dat kan natuurlijk ook aan het verkleinen liggen.)

    Een "zéér mooie waarneming" in ieder geval.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Eekhoorn koppeltje

      heb ook de indruk dat de scherpte op de boom ligt.

      verder 3 keer een mooie kleurrijke foto van een mooi diertje.

      Comment


      • #4
        Re: Eekhoorn koppeltje

        leuk vooral de tweede, maar denk broer en zus, ze lijken zo op elkaar.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Eekhoorn koppeltje

          ze waren eigenlijk met drie en heel moeilijk vast te leggen. het zijn nogal bezige beestjes.

          wat de scherpte betreft zit deze bij de originele foto's wel duidelijk op de beestjes maar bij het verkleinen is deze net iets verminderd. heb een beetje moeten croppen om een mooie compo te krijgen, ik heb ze ten slotte met m'n 200mm moeten trekken daar ik niet echt de tijd had om een grotere lens te zetten. Ik wou de kans niet echt missen.

          bedankt voor jullie beindingen
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment

          Working...
          X