Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer komt de opvolger van de fz50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanneer komt de opvolger van de fz50

    Hallo ik zou graag een fz50 kopen maar ik graag geweten of ze bij panasonic om de x aantal jaren updaten bv de fz50 is bijna 2 jaar uit en normaal komt panasonic iedere 2 jaar met een update of nieuw model of werkt het zo niet bij fotocameras anders zou ik nog wat wachten tot ze een nieuwe uitbrengen

    muttley

  • #2
    Re: Wanneer komt de opvolger van de fz50

    Ik lees op diverse fora dat op de Panasonic site vermeld staat dat de FZ50 discontinued is. Productie stopgezet dus, en dat zonder er een opvolger is aangekondigd.
    Ik zou er nog snel eentje op de kop proberen te tikken, als ik jou was. Met een beetje zoeken vind je hem online nieuw aan 400 euro. Stel dat er iets als een FZ60 zou uitkomen, dan ben je minstens 650 à 700 euro kwijt.
    Ik ben een enthousiaste FZ50-gebruiker, fotografeer in alles behalve de auto-stand en zelfs meestal in RAW, en ik loop zelden tegen de limieten van deze fantastische bridge cam aan.
    Panasonic FZ50 - UV-filter - Raynox 150 & 6600PRO - 2x batt. - 2x Extreme III 2GB - Manfrotto 718B - SMW-RS1 draadontsp.
    vr. gr. DOOV

    Comment

    Working...
    X