Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A350 bundel: hot or not?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A350 bundel: hot or not?

    Hey iedereen,

    Mn neef komt binnenkort van VS naar hier. Zoals veel mensen hier zie ik hier een kans in voor een nieuwe toestel. Ik heb besloten om voor sony a350 te gaan maar ik heb nog eventjes jullie hulp nodig.

    Beste prijs vond ik op ebay en er zijn twee pakketten die me meest aanspreken:

    1) http://cgi.ebay.com/NEW-Sony-Alpha-D...QQcmdZViewItem
    prijs: +- 700 euro
    2) http://cgi.ebay.com/Sony-Alpha-DSLR-...QQcmdZViewItem
    prijs/: +- 730 euro

    Wat vinden jullie hiervan? Zijn die Sigma lenzen beter?

    Weten jullie een betere webshop waar ik die zou kopen? Die tripods en andere spullen intereseren mij niet, waar het over gaat zijn dus die lenzen+body(+memory) en de aankoop in het algemeen.

    Trouwens, ik las van alles op dit forum, biedt sony een wereldwijde garantie? of is het enkel op lenzen?

    Alvast op voorhand bedankt!
    http://moonphat.deviantart.com/

  • #2
    Re: A350 bundel: hot or not?

    Als ik de aanbiedingen zo zie in aanbieding 2 ,dan zijn
    -het toestel
    -de lenzen
    -de tas
    -de 2 compactflash kaarten van 8 gb

    interessant,de rest niet van wakker liggen,uv en pola filter zullen niets waard zijn,statief te licht,op schroef lenzen op een DSLR

    Dus al bij al niet zo HOT.

    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

    Comment


    • #3
      Re: A350 bundel: hot or not?

      Beste, qua kwaliteit van het toestel kan ik niets zeggen, maar ik zou je aanraden om je materiaal in een officiële winkel in België te kopen. Als je goed rondkijkt, vind je goeie prijzen. Ondermeer bij Konijneberg, Foto Rubens, Art & Craft, etc...

      Dit zal je een hoop miserie besparen in het geval er ooit iets misgaat en je bent onmiddellijk van je garantiezorgen af.

      Succes met je keuze en aankoop.
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: A350 bundel: hot or not?

        Bedankt Rumocool en Omag. Ik heb nog wat rondgekeken op sites dat je gaf Omag en idd, prijsverschil is niet groot genoeg om voor import te kiezen.

        Nou, weet iemand winkels als door Omag opgegeven maar dan gelegen over de grote plas? gewoon voor vergelijking

        EDIT: Ben te weten gekomen dat Sony geen wereldwijde garantie biedt, dit betekent iig een omkeerpunt voor een mogelijke aankoop van deze toestel, spijtig.
        Last edited by moonphat; 26 april 2008, 19:04.
        http://moonphat.deviantart.com/

        Comment


        • #5
          Re: A350 bundel: hot or not?

          Oorspronkelijk geplaatst door moonphat Bekijk bericht
          EDIT: Ben te weten gekomen dat Sony geen wereldwijde garantie biedt
          Da's waar, maar anderzijds heb ik ook een collega die zijn VS-a100 netjes in België heeft laten repareren, onder garantie. Er werd door het Sony Service Center geen enkel probleem van gemaakt dat het geen Europees toestel was.

          En met de huidige wisselkoers zou ik er geen seconde aan twijfelen het toestel ginder te kopen als je de kans hebt. Van wat je uitspaart kan je al heel wat laten herstellen, en als je neef in de US woont, kan je natuurlijk ook altijd terug naar ginder voor herstelling.

          Een van de scherpste prijzen bij een betrouwbare winkel in de US vind je hier: +/- €500 voor a350 body

          Succes.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: A350 bundel: hot or not?

            Mij is bevestigd door een verkoper van een Sony Center, dat er wel wereldwijde garantie zit op Amerikaanse toestellen .

            Zo'n bundel via Ebay aankopen echter zou ik niet durven.
            Sony A350 - Sigma 18-50 F2.8 EX - Sigma 70-200 F2.8 II EX
            (en een paar Alfa Romeo's ;-) )

            Comment


            • #7
              Re: A350 bundel: hot or not?

              Hmm als het zo is dan is het wel snel beslist hehe!
              http://moonphat.deviantart.com/

              Comment


              • #8
                Re: A350 bundel: hot or not?

                Ben op een aantal plaatsen geweest en dit zeiden ze over de garantie:

                Saturn: " Enkel Europese garantie, denkt wel dat het mits betaling kan worden geupgraded naar wereldwijde garantie"
                Sony Antwerpen: " Ja zeker, geen probleem, mocht er iets zijn mag je gewoon vio ons je toestel laten repareren, zonder extra vergoeding"
                Een Amerikaanse webshop: "Yes we do offer international warranty, it costs $259 for 3 years"

                Edit:
                Sony Wijnegem: "Zo iets zouden we nooit aannemen..."

                Wel als sony zegt dat ze het zullen repareren dan geloof ik dat ook maar toch klopt iets hier niet, misschien willen die Amerikaanse webshops me iets wijsmaken en geld verdienen of wat?
                Last edited by moonphat; 7 mei 2008, 12:07.
                http://moonphat.deviantart.com/

                Comment


                • #9
                  Re: A350 bundel: hot or not?

                  Ondertussen is m'n Amerikaans toestel thuis, en ik moet toegeven dat er enkel een "Limited Warranty" voor de US bij zit.

                  Dus hopelijk geen nood aan garantie en anders toch maar via een SonyCenter.
                  Sony A350 - Sigma 18-50 F2.8 EX - Sigma 70-200 F2.8 II EX
                  (en een paar Alfa Romeo's ;-) )

                  Comment


                  • #10
                    Re: A350 bundel: hot or not?

                    Kijk wel uit dat je geen invoerrechten en andere douanetaksen moet betalen. Mij hebben ze eens goed liggen gehad en ik wacht nog steeds op de behandeling van mijn klacht. Dat ging niet over een camera maar de prijs was vergelijkbaar...

                    Patrick.

                    Comment


                    • #11
                      Re: A350 bundel: hot or not?

                      De spullen zijn meegebracht door vrienden die daar famillie wonen hebben.
                      Alle documenten zijn via de post verzonden, de geheugenkaarten stonden vol foto's van het voorbije jaar, alle verpakkingsmateriaal is achter gebleven, ...
                      Sony A350 - Sigma 18-50 F2.8 EX - Sigma 70-200 F2.8 II EX
                      (en een paar Alfa Romeo's ;-) )

                      Comment


                      • #12
                        Re: A350 bundel: hot or not?

                        Wel nu is het allemaal nog onduidelijker geworden
                        Sony wijnegem zegt me dat ze zo iets nooit zouden accepteren, bedoel wtf ,wie heeft nu gelijk
                        http://moonphat.deviantart.com/

                        Comment

                        Working...
                        X